Pregled bibliografske jedinice broj: 1241107
Radionica "Učiniti svoje proizvode vidljivima", eSTUDENT
Radionica "Učiniti svoje proizvode vidljivima", eSTUDENT, 2017. (ostalo).
CROSBI ID: 1241107 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Radionica "Učiniti svoje proizvode vidljivima",
eSTUDENT
(Workshop "Make your products visible", eSTUDENT)
Autori
Cvitić, Filip
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostalo
Godina
2017
Ključne riječi
Imidž, brend, promocija, dizajn
(Image, brand, promotion, design)
Sažetak
Pod istom temom pristupnik je pokazao važnost tema imidža, brenda, promocije i prodaje kroz principe dizajna vizualnih komunikacija. Važnost je dana emocinalnim odlukama koje pružaju mjerilo za ocjenu i izbor između dva ili više proizvoda ili usluga. Ta je emocionalna veza pokazana i na primjeru brendova s pomoću kojih je pristupnik pokazao da se s brendovima pokazuje priče, stvara filozofije koje rezultiraju s bliskim odnosom s potrošačem.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Dizajn, Interdisciplinarno umjetničko polje
Napomena
U suradnji s eSTUDENTOM održao radionicu Učiniti
svoje proizvode vidljivima na Arhitektonskom
fakultetu u Zagrebu 21., 23. i 24. ožujka 2017. od
18 do 20 sati.