Pregled bibliografske jedinice broj: 1240752
RAZLIKE U STRATEGIJAMA INTERNACIONALIZACIJE POSLOVANJA U INDUSTRIJI PROIZVODNJE PAMETNIH TELEFONA
RAZLIKE U STRATEGIJAMA INTERNACIONALIZACIJE POSLOVANJA U INDUSTRIJI PROIZVODNJE PAMETNIH TELEFONA, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1240752 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
RAZLIKE U STRATEGIJAMA INTERNACIONALIZACIJE
POSLOVANJA U INDUSTRIJI PROIZVODNJE PAMETNIH
TELEFONA
(DIFFERENCES IN BUSINESS INTERNATIONALIZATION
STRATEGIES IN THE SMARTPHONE PRODUCTION INDUSTRY)
Autori
Mikulandra, Luka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
22.12
Godina
2022
Stranica
37
Mentor
Merkaš, Zvonko
Ključne riječi
STRATEGIJA, INTERNACIONALIZACIJA POSLOVANJA,
(STRATEGY, BUSINESS INTERNATIONALIZATION,)
Sažetak
Kako svijet postaje sve više povezan, razlicite kulture se sve više preklapaju i razmjenjuju svojstva jedne s drugima. Globalizacija je ljudima omogućila lakši nego ikad pristup novim iskustvima i sudjelovanje u različitim kulturama bez obzira na fizičku lokaciju. Ne samo da je moguće nabaviti hranu iz cijelog svijeta bez napuštanja doma, već su nam tehnologija i komunikacija omogućile da premostimo još veće jazove između udaljenih kultura. Te promjene značajno su se i odrazile na poslovni svijet, pogotovo na tvrtke koje posluju po čitavom svijetu. Međutim, nisu sva poduzeća uspjela pratiti promjene, niti im se pravovremeno prilagoditi kako bi zaštitla svoje poslovanje. Ovaj rad nastoji identificirati strategije koje tvrtke moraju primijeniti kako bi bile uspješne u inozemstvu iu zemlji. Kao studije slučaja koriste se Apple Inc. i Samsung Electronics. Cilj ovog završnog rada je detaljnije objasniti u kojim okolnostima poduzeća moraju promijeniti svoje strategije kako bi bila uspješna u inozemstvu i na domaćem teritoriju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija