Pregled bibliografske jedinice broj: 1240743
Poslovna etika u globalnom poslovnom okruženju
Poslovna etika u globalnom poslovnom okruženju, 2022., diplomski rad, diplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1240743 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poslovna etika u globalnom poslovnom okruženju
(Business ethics in the global business environment)
Autori
Bojčić, Ljubica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
04.10
Godina
2022
Stranica
67
Mentor
Merkaš, Zvonko
Ključne riječi
poslovna etika, moralno i nemoralno poslovanje, globalno poslovno okruženje
(business ethics, moral and immoral business, global business environment)
Sažetak
Jedan od važnih preduvjeta uspješnog poslovanja u međunarodnom okruženju je provedba etike poslovanja u poduzeću. Poslovni moral regulira se kao koncept osnovnih vrijednosti i načela pojedinačnog, tehničkog i socijalnog ponašanja grupacije, a on regulira i formulira upotrebu moralnih principa u poduzetničkim odnosima i inicijativama. Današnje tržište je sklono promjenama i jednostavno inzistira na poslovnom moralu. U diplomskom radu bit će objašnjeni određeni pojmovi iz poslovne etike te na primjeru istražena razlika između moralnog i nemoralnog ponašanja u poslovanju. Iako se na početku čini da poduzeća koja posluju moralno ne posluju profitabilno zbog velikih troškova koje imaju zbog načina poslovanja, to je samo prividno tako jer preuzetim načinom poslovanja dolazi do postupnog smanjenja troškova. Za dugoročno održivo poslovanje bitno je da moralna i profitabilna pozicija budu u ravnoteži. Samim nedostatkom moralnih načela u poduzeću, vrijednost poslovanja bi se mogla smanjiti. Ona poduzeća koja na vrijeme shvate kako ne bi trebali odvajati moralnost od profitabilnosti nego ih zajedno uskladiti u svome poslovanju, bit će itekako uspješna. Korištenje strategija koje nisu moralne, mogu napraviti štetu ugledu poduzeća, a to može imati negativne posljedice. U ovome radu pokušat će se na primjeru društva koje posluje u skladu s moralnim načelima dokazati postavljene hipoteze da poduzeća koja se pridržavaju moralnog poslovanja imaju znatno veći poslovni uspjeh na međunarodnom tržištu te da pridržavanje poslovnih moralnih normi pomaže u međunarodnom poslovanju tvrtke.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija