Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1240715

Profili ciljnih orijentacija i strategije samoregulacije motivacije


Pahljina-Reinić, Rosanda
Profili ciljnih orijentacija i strategije samoregulacije motivacije // Psihologijske teme, 31 (2022), 3; 721-742 doi:10.31820/pt.31.3.13 (domaća recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1240715 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Profili ciljnih orijentacija i strategije samoregulacije motivacije
(Achievement Goal Orientation Profiles and Strategies for the Self-Regulation of Motivation)

Autori
Pahljina-Reinić, Rosanda

Izvornik
Psihologijske teme (1332-0742) 31 (2022), 3; 721-742

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
motivacija ; samoregulacija ; strategije ; ciljne orijentacije ; profili ciljnih orijentacija
(motivation ; self-regulation ; strategies ; achievement goal orientations ; achievement goal orientation profiles)

Sažetak
Cilj je ovoga rada bio identificirati profile ciljnih orijentacija studenata i ispitati razlike u učestalosti korištenja specifičnih strategija samoregulacije motivacije između studenata različitih profila ciljnih orijentacija. Istraživanje je provedeno na uzorku od 290 studenata nastavničkih studija primjenom upitnika. Analizom latentnih profila identificirane su četiri grupe studenata različitih profila ciljnih orijentacija: niskoorijentirani na uspjeh (21.3 %), prosječni (45.8 %), orijentirani na učenje (25.3 %) i orijentirani na uspjeh (7.6 %). Rezultati pokazuju da su studenti s motivacijski nepovoljnijim profilima (niskoorijentirani na uspjeh, prosječni) općenito manje skloni koristiti strategije regulacije motivacije. Iako studenti koji su orijentirani na učenje i studenti koji su orijentirani na uspjeh većinu ispitanih strategija koriste podjednako često, studenti koji su orijentirani na učenje češće koriste strategije regulacije vrijednosti i situacijskoga interesa.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
NadSve-Sveučilište u Rijeci-uniri-durstv-18-191 - Osobne i kontekstualne odrednice učenja i poučavanja različitih uzrasnih skupina (Kolić-Vehovec, Svjetlana, NadSve - UNIRI Sredstva potpore znanstvenim istraživanjima) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka,
Sveučilište u Rijeci

Profili:

Avatar Url Rosanda Pahljina-Reinić (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Pahljina-Reinić, Rosanda
Profili ciljnih orijentacija i strategije samoregulacije motivacije // Psihologijske teme, 31 (2022), 3; 721-742 doi:10.31820/pt.31.3.13 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
Pahljina-Reinić, R. (2022) Profili ciljnih orijentacija i strategije samoregulacije motivacije. Psihologijske teme, 31 (3), 721-742 doi:10.31820/pt.31.3.13.
@article{article, author = {Pahljina-Reini\'{c}, Rosanda}, year = {2022}, pages = {721-742}, DOI = {10.31820/pt.31.3.13}, keywords = {motivacija, samoregulacija, strategije, ciljne orijentacije, profili ciljnih orijentacija}, journal = {Psihologijske teme}, doi = {10.31820/pt.31.3.13}, volume = {31}, number = {3}, issn = {1332-0742}, title = {Profili ciljnih orijentacija i strategije samoregulacije motivacije}, keyword = {motivacija, samoregulacija, strategije, ciljne orijentacije, profili ciljnih orijentacija} }
@article{article, author = {Pahljina-Reini\'{c}, Rosanda}, year = {2022}, pages = {721-742}, DOI = {10.31820/pt.31.3.13}, keywords = {motivation, self-regulation, strategies, achievement goal orientations, achievement goal orientation profiles}, journal = {Psihologijske teme}, doi = {10.31820/pt.31.3.13}, volume = {31}, number = {3}, issn = {1332-0742}, title = {Achievement Goal Orientation Profiles and Strategies for the Self-Regulation of Motivation}, keyword = {motivation, self-regulation, strategies, achievement goal orientations, achievement goal orientation profiles} }

Časopis indeksira:


  • Scopus


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • PsychINFO
  • EBSCO
  • DOAJ
  • ProQuest
  • ERIH PLUS
  • Hrčak


Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font