Pregled bibliografske jedinice broj: 1240609
INTERNI I EKSTERNI EMPLOYER BRANDING U KONTEKSTU EMPLOYER BRANDING STRATEGIJE
INTERNI I EKSTERNI EMPLOYER BRANDING U KONTEKSTU EMPLOYER BRANDING STRATEGIJE, 2022., diplomski rad, diplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1240609 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
INTERNI I EKSTERNI EMPLOYER BRANDING U KONTEKSTU
EMPLOYER BRANDING STRATEGIJE
(INTERNAL AND EXTERNAL EMPLOYER BRANDING IN CONTEXT
EMPLOYER BRANDING STRATEGIES)
Autori
Goldstein, Tesa
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
20.10
Godina
2022
Stranica
29
Mentor
Perkov, Davor
Ključne riječi
employer branding ; strategija ;
(employer branding ; strategy ;)
Sažetak
U procesu zapošljavanja na kompetitivnom tržištu rada, u svrhu traženja optimalnog kandidata, organizacija bi svakom potencijalnom zaposleniku trebala predložiti privlačnu ponudu za zapošljavanjem. Ta ponuda bi trebala uključivati mjesečnu plaću te druge materijalne i nematerijalne benefite (financijske i nefinancijske). No, to nisu jedini faktori koje potencijalan zaposlenik razmatra kada donosi svoju odluku. U takvo razmatranje ulazi i brand poslodavca, za kojeg pojedinac odlučuje je li mu atraktivan ili nije. Brand poslodavca čine brojni elementi, a danas je takav skup elemenata poznat pod pojmom employer branding1 . Zbog globalizacije, odnosno digitalnog doba, gotovo cijeli svijet je postao jedno veliko tržište. Konkurencija među organizacijama veća je nego ikada, a time je i borba za talente postala sve kompleksnija i intenzivnija. Mnogi ključ vide upravo u razvoju employer brandinga, kojemu je cilj predstaviti jedinstvenu i poželjnu sliku organizacije potencijalnim kandidatima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija