Pregled bibliografske jedinice broj: 1240460
Utjecaj zelenog marketinga na poslovnu logistiku
Utjecaj zelenog marketinga na poslovnu logistiku, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Poslovna ekonomija, Zagreb
CROSBI ID: 1240460 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj zelenog marketinga na poslovnu logistiku
(The impact of green marketing on business logistics)
Autori
Turuk, Kristina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Poslovna ekonomija
Mjesto
Zagreb
Datum
04.07
Godina
2022
Stranica
39
Mentor
Šlogar, Helena
Ključne riječi
zeleni marketing, poslovna logistika
(green marketing, business logistics)
Sažetak
Suvremeni marketing je potaknuo razvoj zelenog marketinga. Tržište zelenog marketinga bilježi manji broj potrošača odnosno zelenih potrošača. Zbog toga je važno fokusirati se na potrošače. Potrošače treba poticati na kupnju zelenih proizvoda koji imaju višu cijenu u odnosu na obične proizvode čija obilježja nisu usmjerena na očuvanje okoliša. cilj rada je prikazati zeleni marketing kao aktivnost koja osvještava potrošače na društveno-odgovornije ponašanje za doprinos očuvanja planete. Također, zeleni marketing motivira poduzeća na prilagođavanje novim uvjetima kako bi bili drugačiji i bolji od konkurencije te ostvarili veći profit. Marketinški miks je osnova marketinga kojom se unapređuje marketinška strategija koju menadžment koristi za postizanje konkurentske prednosti i ostvarivanja profita. Zeleni marketinški miks se razlikuje od osnovnog po korištenju proizvoda i usluga koji su usmjereni na zaštitu i očuvanje okoliša.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija