Pregled bibliografske jedinice broj: 1240457
Inovativnost proizvoda kao pretpostavka uspješnosti poduzeća
Inovativnost proizvoda kao pretpostavka uspješnosti poduzeća, 2022., diplomski rad, diplomski, Poslovna ekonomija i globalizacija, Zagreb
CROSBI ID: 1240457 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Inovativnost proizvoda kao pretpostavka uspješnosti
poduzeća
(PRODUCT INNOVATION AS A PRECONDITION FOR COMPANY
SUCCESS)
Autori
Karlić, Ivan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Poslovna ekonomija i globalizacija
Mjesto
Zagreb
Datum
04.07
Godina
2022
Stranica
78
Mentor
Šlogar, Helena
Ključne riječi
poduzeće, inovacija, tržište, konkurentnost, inovacija proizvoda
(company, innovation, market, competitiveness, product innovation)
Sažetak
Koncept poduzetništva je vrlo usko vezan uz koncept inovacije. Inovacija kao koncept predstavlja određenu novinu, u smislu razvoja i korištenja novih sustava, načina mjerenja, primjeni novih metoda, rješenja, procesa te postupaka. Cilj rada je ispitati stavove ispitanika o inovativnosti proizvoda i aspektima uspješnosti poduzeća. Inovativnost je temeljni element gospodarskog razvoja, pri čemu je potrebno kreirati inovativnu klimu. U radu se analiziraju primjeri poduzeća “Include”, “Grad Export d.o.o” I “Podravka d.d.” te kako inovativni proizvodi utječu na uspješnost poslovanja. Sukladno rezultatima istraživanja, može se zaključiti kako inovativnost proizvoda u velikoj mjeri doprinosi rastu kvalitete određenog poduzeća. Nadalje, poduzeća koja veću pažnju usmjeravaju na inovativnost svojih proizvoda imati dobar imidž u društvu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija