Pregled bibliografske jedinice broj: 1240421
Učiteljica je rekla da ćemo se igrati, ali na kraju smo radili samo ono što je ona htjela
Učiteljica je rekla da ćemo se igrati, ali na kraju smo radili samo ono što je ona htjela // Tjedan mozga, Medicinski fakultet Osijek, Sekcija SENZOS, Odjel za biologiju Sveučilišta J. J. Strossmayera i Agencija za odgoj i obrazovanje, Podružnica Osijek
Osijek, Republika Hrvatska i on-line, 2022. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)
CROSBI ID: 1240421 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učiteljica je rekla da ćemo se igrati, ali na kraju
smo radili samo ono što je ona htjela
(The teacher said we were going to play, but we did
only what she wanted)
Autori
Somolanji Tokić, Ida
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni
Skup
Tjedan mozga, Medicinski fakultet Osijek, Sekcija SENZOS, Odjel za biologiju Sveučilišta J. J. Strossmayera i Agencija za odgoj i obrazovanje, Podružnica Osijek
Mjesto i datum
Osijek, Republika Hrvatska i on-line, 18.03.2022
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
simbolička igra, perspektive
(symbolic play, perspectives)
Sažetak
O dječjoj igri pišemo članke, priručnike, znanstvene monografije, naglas ponosno izgovaramo kako se dijete treba i mora igrati, kako je igra ključna za zdrav i cjelovit djetetov razvoj. Međutim, je li tome zaista tako i jesmo li samo deklarativno stali u obranu dječje igre? Što je igra iz djetetove perspektive? Što je igra iz perspektive odrasle osobe? Zašto su te dvije perspektive često u nesuglasju? Što je zapravo kobajagi, kao fol ili kao da?
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)