Pregled bibliografske jedinice broj: 1240398
Prijelaz iz vrtića u školu kao težnja ka procesu cjeloživotnog profesionalnog učenja
Prijelaz iz vrtića u školu kao težnja ka procesu cjeloživotnog profesionalnog učenja // Konferencija "Zajedno za lakši prijelaz", Pučko otvoreno učilište Korak po korak
Sisak, Hrvatska, 2022. (pozvano predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 1240398 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prijelaz iz vrtića u školu kao težnja ka procesu
cjeloživotnog profesionalnog učenja
(Transition as a process of striving toward
continuous professional development)
Autori
Somolanji Tokić, Ida
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni
Skup
Konferencija "Zajedno za lakši prijelaz", Pučko otvoreno učilište Korak po korak
Mjesto i datum
Sisak, Hrvatska, 09.06.2022
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
Prijelaz, profesionalni razvoj
(transition, professional development)
Sažetak
Prijelaz iz dječjeg vrtića u školu promatra se kroz cjeloživotno učenje odgajatelja, učitelja i stručnih suradnika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Ida Somolanji Tokić
(autor)