Pregled bibliografske jedinice broj: 1240374
Značaj ispravnog definiranja ciljeva na primjeru projekta povećanja broja članova Hrvatskog autokluba putem marketinških aktivnosti
Značaj ispravnog definiranja ciljeva na primjeru projekta povećanja broja članova Hrvatskog autokluba putem marketinških aktivnosti, 2022., diplomski rad, diplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1240374 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Značaj ispravnog definiranja ciljeva na primjeru
projekta povećanja broja članova Hrvatskog
autokluba putem marketinških aktivnosti
(The significance of the correct definition of
goals on the example of the project to increase
the number of members of the Croatian Auto Club
through marketing activities)
Autori
Butina, Damir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
25.01
Godina
2022
Stranica
77
Mentor
Merkaš, Zvonko
Ključne riječi
cilj, projekt, marketinške aktivnosti, članovi, HAK
(goal, project, marketing activities, members, Croatian Auto Club)
Sažetak
Cilj projekta opisuje željeno stanje koje bi se trebalo dogoditi nakon što se provede projekt, odnosno nakon što je projekt završen. Ispravno definirani ciljevi projekta olakšavaju planiranje i provedbu projekta. Oni služe kao mjerilo uspjeha projekta i imaju motivirajući učinak na projektni tim, pomažu u jasnoj raspodjeli zadataka i strukturiranju cijelog procesa. Cilj ovog diplomskog rada je predstaviti značaj ispravnog definiranja ciljeva na primjeru projekta povećanja broja članova Hrvatskog autokluba putem marketinških aktivnosti. Hrvatski autoklub (u daljnjem tekstu HAK) je nacionalna, neprofitna i nestranačka udruga u koju su udruženi autoklubovi, te građani, vozači i vlasnici vozila na motorni pogon. Sustav članstva i na njega nadovezan sustav pružanja tehničke pomoći na cesti predstavljaju osnovne djelatnosti udruge. Ona je osnovana radi zadovoljavanja potreba za sigurnošću i mobilnošću članova te se sastoji od članova. Vrijednosti udruge utemeljene su na članovima. Osnovne vrijednosti HAK-a su uzajamnost, solidarnost i pomaganje. Rast i razvoj udruge ogleda se u brojnosti članstva i pruženih članskih usluga te stoga HAK kontinuirano radi na privlačenju i povećanju broja članova prvenstveno putem marketinških i promidžbenih aktivnosti. Kako bi se ispunio cilj ovog rada, u radu je predstavljena važnost ciljeva projekta kao i faze upravljanja projektom, HAK i njegova povijest i današnje poslovanje, te je kroz rezultate provedenog empirijskog istraživanja predstavljen značaj ispravnog definiranja ciljeva na primjeru projekata HAK-a.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija