Pregled bibliografske jedinice broj: 1240243
UBRZANJE ORGANIZACIJSKIH PROCESA PRIMJENOM NAČELA OPERACIJSKOG MENADŽMENTA, USLUŽNOG OPERACIJSKOG MENADŽMENTA I UPRAVLJANJA PROMJENAMA
UBRZANJE ORGANIZACIJSKIH PROCESA PRIMJENOM NAČELA OPERACIJSKOG MENADŽMENTA, USLUŽNOG OPERACIJSKOG MENADŽMENTA I UPRAVLJANJA PROMJENAMA , 2022., diplomski rad, diplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1240243 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
UBRZANJE ORGANIZACIJSKIH PROCESA PRIMJENOM NAČELA
OPERACIJSKOG MENADŽMENTA, USLUŽNOG OPERACIJSKOG
MENADŽMENTA I UPRAVLJANJA PROMJENAMA
(ACCELERATION OF ORGANIZATIONAL PROCESSES BY
APPLYING THE PRINCIPLES OF OPERATIONS MANAGEMENT,
SERVICE OPERATIONS MANAGEMENT AND CHANGE
MANAGEMENT )
Autori
Milenković, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
20.10
Godina
2022
Stranica
82
Mentor
Perkov, Davor
Ključne riječi
operacijski menadžment ; uslužni operacijski menadžment ; usluge, promjena ; upravljanje promjenama ; otpor promjenama ; ubrzanje operacija ;
(operations management ; service operations management ; services ; change ; change management ; resistance to change ; accelerating operations ;)
Sažetak
U 21. stoljeću, operacijski menadžment sve više dolazi pod svjetla poslovne pozornice. Dizajniranje operacija i njihovo konstantno unaprjeđenje odrednice su poslovnog uspjeha i ostvarivanja konkurentske prednosti. Ovi zadaci postaju sve zahtjevniji u uvjetima nikad veće konkurencije i pojačanih zahtjeva koji dolaze unutar i izvan poslovne organizacije. Operacijski menadžment izvršava svoju ulogu kako u proizvodnim tako i uslužnim poduzećima jer sve organizacije izvršavaju određene operacije. Pri tome operacijska funkcija mora biti u međusobnoj korelaciji sa drugim poslovnim funkcijama budući da niti jedna poslovna funkcija ne može uspjeti djelujući sama za sebe. Danas, usluge polako preuzimaju primat pokretača gospodarskog razvoja i zato je bitno poznavati karakteristike usluga koje se razlikuju od karakteristika proizvoda. Stoga će i upravljanje operacijama u uslužnim organizacijama imati svoje specifičnosti budući da je u uslužnim organizacijama korisnik usluge direktno uključen u proces pružanja usluga. Neovisno o tome djeluje li u proizvodnom ili uslužnom poduzeću, operacijski menadžer morat će znati upravljati promjenama. Promjene su danas postale konstanta poslovanja i ukoliko se organizacije neće baviti promjenama, promjene će se baviti njima. Nikako se ne smije zanemariti utjecaj koji promjena ima na pojedinca. Taj utjecaj dovodi do stresa, straha od nepoznatog, promjena ustaljenih obrazaca ponašanja, vjerovanja i djelovanja, a potencijalno i do otpora. Uspješni menadžeri i lideri promjena bit će oni koje uspiju ovladati promjenama i pridobiti ljude da zajedno s njima vjeruju u promjenu i bolje sutra. Prikazanom studijom slučaja uvođenja aplikacije za godišnje odmore u Kliničkom bolničkom centru Sestre milosrdnice potvrđena je postavljena hipoteza kako se primjenom načela operacijskog menadžmenta, uslužnog operacijskog menadžmenta i upravljanja promjenama organizacijski procesi mogu uspješno redizajnirati i ubrzati. Za tako veliki sustav to dovodi do značajnih ušteda resursa naročito u vidu vremenskih ušteda, a vrijeme je jedan od najvrjednijih resursa koji se ne može uskladištiti i nepovratno se troši.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija