Pregled bibliografske jedinice broj: 1240091
Utjecaj ambalaže proizvoda na uspješnost prodaje
Utjecaj ambalaže proizvoda na uspješnost prodaje, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1240091 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj ambalaže proizvoda na uspješnost prodaje
(INFLUENCE OF PRODUCT PACKAGING
TO THE SUCCESS OF SALES)
Autori
Čurić, Helena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
26.10
Godina
2022
Stranica
42
Mentor
Ćosić, Draženka
Ključne riječi
ambalaža, uspješna prodaja
(packaging, successful sales)
Sažetak
Predmet istraživanja u ovom završnom radu je analiza utjecaja ambalaže proizvoda na uspješnost prodaje. Ambalaža ima vrlo važnu funkciju od trenutka proizvodnje proizvoda do njegove potrošnje. Ambalaža se sve više proteže u domenu emocija. Ona može izazvati osjećaje i iskustva kod krajnjeg kupca, zbog čega je postaje važan strateški alat marketinga. Pakiranje može utjecati na pozornost, shvaćanje vrijednosti, percepciju funkcionalnosti proizvoda, a također i na potrošnju, s važnim posljedicama za iskustvo i reakciju potrošača. Dok se nekada smatralo da je ambalaža korisna samo za očuvanje proizvoda i logistiku, dizajn pakiranja se razvio u ključni marketinški alat. Ambalaža proizvoda ima značajan utjecaj na prodaju. Kvalitetno pakiranje odgovara namjeni, štiti svoj sadržaj, ali i štedi resurse i doprinosi energetskoj učinkovitosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija