Pregled bibliografske jedinice broj: 1240088
Uspješno upravljanje kategorijama u trgovinskom poslovanju
Uspješno upravljanje kategorijama u trgovinskom poslovanju, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1240088 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uspješno upravljanje kategorijama u trgovinskom
poslovanju
(SUCCESSFUL CATEGORY MANAGEMENT)
Autori
Jurić, Ivan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
09.09
Godina
2022
Stranica
35
Mentor
Ćosić, Draženka
Ključne riječi
upravljanje kategorijama
(category management)
Sažetak
Upravljanje kategorijama (CM) je strateški pristup nabavi gdje organizacije grupiraju slična područja vanjske potrošnje kako bi identificirale prilike za konsolidaciju i stvorile dodanu poslovnu vrijednost. Ovakvi pristupi izvorno su osmišljeni za nabavku roba i usluga. Uključuje upravljanje potrošnjom i analizu, tržišnu inteligenciju, vodstvo, razvoj učinka, korporativno izvještavanje, održivost i smanjenje rizika. Upravljanje kategorijama pruža sustavni među- funkcionalni proces za razvoj i korištenje najboljih praksi. Podržavaju ga ljudi, alati i tehnologija. Njegova je uporaba široko rasprostranjena u poduzećima, vladinim i neprofitnim organizacijama kako bi se poslovna strategija uskladila s inicijativama za pronalaženje izvora i upravljanjem odnosima s dobavljačima. Prednosti uključuju troškovnu učinkovitost, poboljšanu kvalitetu, učinkovito korištenje resursa, bolje razumijevanje tržišta, pojednostavljene poslovne strategije i poboljšanu suradnju. Cilj rada je istaknuti specifičnosti procesa upravljanja kategorijama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija