Pregled bibliografske jedinice broj: 1240081
Primjena gerila marketinga u trgovinskom poslovanju
Primjena gerila marketinga u trgovinskom poslovanju, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1240081 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena gerila marketinga u trgovinskom poslovanju
(APPLICATION OF GUERILLA MARKETING IN COMMERCIAL
BUSINESS)
Autori
Kaleb, Anita
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
21.12
Godina
2022
Stranica
37
Mentor
Ćosić, Draženka
Ključne riječi
gerila marketing
(guerilla marketing)
Sažetak
Rad opisuje povijest gerilskog marketinga, te evolucijske razlike između tradicionalnog i gerilskog marketinga. Način oglašavanja postaje takav da ga potrošači pregledavaju i prihvaćaju nesvjesno. Glavni efekti gerilskog marketinga su efekt iznenađenja koji uključuje nekonvencionalne metode oglašavanja i efekt rasprostranjenosti, te je s ta dva efekta impliciran treći efekt niskih troškova. S obzirom da ne iziskuje osebujan marketinški budžet, gerilske kampanje mogu u brzom roku dati velike rezultate kod malih tvrtki u borbi za opstankom. Uz kvalitetu, inovativnost i fleksibilnost kampanja, naglasak je i na vremenu i energiji kao ključnim sastojcima marketinškog procesa. Temelj gerilskog marketinga je znanje o ljudskoj psihologiji, na kojoj se temelji cijela gerilska nauka. Prema gerilskim metodama, odnos s potrošačima uključuje emocionalnu povezanost i izgradnju povjerenja. Objašnjeni su principi gerilskog marketinga te 16 tajni gerilskog marketinga prema Levinsonu 2008., u kojima leži 90% gerilskog marketinga. Rad također opisuje vrste gerila marketing oglašavanja, uz mnogobrojne primjere iz svakodnevnice. Ciljevi rada su teorijska razrada gerilskog marketinga i spoznaja značaja gerile u trgovinskom poslovanju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija