Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1240025

Socijalno-psihološki aspekt i podrška studentima na glazbenom i likovnom području za vrijeme online nastave


Blašković, Jelena; Novaković, Svetlana; Tomljenović, Zlata
Socijalno-psihološki aspekt i podrška studentima na glazbenom i likovnom području za vrijeme online nastave // Zbornik radova - Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2 In memoriam prof. emer. dr. sc. Milan Matijević / Velički, Damir ; Dumančić, Mario (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Zavod za znanstvenoistraživački rad u Bjelovaru Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti, 2022. str. 1-12


CROSBI ID: 1240025 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Socijalno-psihološki aspekt i podrška studentima na glazbenom i likovnom području za vrijeme online nastave
(The social-psychological aspect and support to students in music and visual arts field during online instruction)

Autori
Blašković, Jelena ; Novaković, Svetlana ; Tomljenović, Zlata

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Zbornik radova - Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2 In memoriam prof. emer. dr. sc. Milan Matijević

Urednik/ci
Velički, Damir ; Dumančić, Mario

Izdavač
Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Zavod za znanstvenoistraživački rad u Bjelovaru Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti

Grad
Zagreb

Godina
2022

Raspon stranica
1-12

ISBN
978-953-380-002-8

Ključne riječi
motiviranost ; online učenje ; rani i predškolski odgoj i obrazovanje ; umjetnička područja ; zadovoljstvo
(art fields ; early and preschool education ; motivation ; online learning ; satisfaction)

Sažetak
Nastava za vrijeme pandemije Covid-19 odvijala se pretežno online. U takvom načinu rada, posebice na specifičnim umjetničkim područjima, poput glazbene i likovne umjetnosti, dodatna potpora nastavnika kao i tehnološki uvjeti studiranja od neizmjerne su važnosti. Istraživanje je provedeno na učiteljskim fakultetima u akademskoj godini 2020/2021. Sudjelovali su studenti redovnog i izvanrednog studija za rani i predškolski odgoj i obrazovanje (N = 215). Cilj istraživanja bio je utvrditi zadovoljstvo studenata preddiplomskog sveučilišnog studija ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja online nastavom na glazbenom i likovnom području, vrednovanju i ocjenjivanju postignuća te psihološkom podrškom profesora. Rezultati su pokazali kako 95, 8 % ispitanika procjenjuje svoje znanje iz poznavanje e- tehnologija vrlo dobrim (M = 3, 57 ; SD = 0, 61). Da je u online učenju važna povratna informacija nastavnika smatra 86, 6 % ispitanikaradi motivacije i poticanja na rad (M = 4, 50 ; SD = 0, 81). Većina ispitanika zadovoljna je realizacijom i vrednovanjem vježbi na glazbenom području (65, 6 %) i likovnom području (80, 9 %). Njih, 78, 1 % ispitanika općenito je zadovoljno komunikacijom s profesorima na umjetničkim predmetima. Postoje statistički značajne pozitivne korelacije između tehnoloških uvjeta studiranja i zadovoljstvom kvalitetom nastave te podrškom studentima. Studenti koji imaju iskustvo metodičkih vježbi smatraju kako nastava prilagođena uvjetima pandemije ne stvara pravu sliku budućeg rada s djecom.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija, Glazbena umjetnost, Likovne umjetnosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb,
Učiteljski fakultet, Rijeka

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hub.ufzg.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Blašković, Jelena; Novaković, Svetlana; Tomljenović, Zlata
Socijalno-psihološki aspekt i podrška studentima na glazbenom i likovnom području za vrijeme online nastave // Zbornik radova - Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2 In memoriam prof. emer. dr. sc. Milan Matijević / Velički, Damir ; Dumančić, Mario (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Zavod za znanstvenoistraživački rad u Bjelovaru Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti, 2022. str. 1-12
Blašković, J., Novaković, S. & Tomljenović, Z. (2022) Socijalno-psihološki aspekt i podrška studentima na glazbenom i likovnom području za vrijeme online nastave. U: Velički, D. & Dumančić, M. (ur.) Zbornik radova - Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2 In memoriam prof. emer. dr. sc. Milan Matijević. Zagreb, Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Zavod za znanstvenoistraživački rad u Bjelovaru Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti, str. 1-12.
@inbook{inbook, author = {Bla\v{s}kovi\'{c}, Jelena and Novakovi\'{c}, Svetlana and Tomljenovi\'{c}, Zlata}, year = {2022}, pages = {1-12}, keywords = {motiviranost, online u\v{c}enje, rani i pred\v{s}kolski odgoj i obrazovanje, umjetni\v{c}ka podru\v{c}ja, zadovoljstvo}, isbn = {978-953-380-002-8}, title = {Socijalno-psiholo\v{s}ki aspekt i podr\v{s}ka studentima na glazbenom i likovnom podru\v{c}ju za vrijeme online nastave}, keyword = {motiviranost, online u\v{c}enje, rani i pred\v{s}kolski odgoj i obrazovanje, umjetni\v{c}ka podru\v{c}ja, zadovoljstvo}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu ; Zavod za znanstvenoistra\v{z}iva\v{c}ki rad u Bjelovaru Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Bla\v{s}kovi\'{c}, Jelena and Novakovi\'{c}, Svetlana and Tomljenovi\'{c}, Zlata}, year = {2022}, pages = {1-12}, keywords = {art fields, early and preschool education, motivation, online learning, satisfaction}, isbn = {978-953-380-002-8}, title = {The social-psychological aspect and support to students in music and visual arts field during online instruction}, keyword = {art fields, early and preschool education, motivation, online learning, satisfaction}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu ; Zavod za znanstvenoistra\v{z}iva\v{c}ki rad u Bjelovaru Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font