Pregled bibliografske jedinice broj: 1240025
Socijalno-psihološki aspekt i podrška studentima na glazbenom i likovnom području za vrijeme online nastave
Socijalno-psihološki aspekt i podrška studentima na glazbenom i likovnom području za vrijeme online nastave // Zbornik radova - Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2 In memoriam prof. emer. dr. sc. Milan Matijević / Velički, Damir ; Dumančić, Mario (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Zavod za znanstvenoistraživački rad u Bjelovaru Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti, 2022. str. 1-12
CROSBI ID: 1240025 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Socijalno-psihološki aspekt i podrška studentima
na glazbenom i likovnom području za vrijeme online
nastave
(The social-psychological aspect and support to
students in music and visual arts field during
online instruction)
Autori
Blašković, Jelena ; Novaković, Svetlana ; Tomljenović, Zlata
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Zbornik radova - Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2 In memoriam prof. emer. dr. sc. Milan Matijević
Urednik/ci
Velički, Damir ; Dumančić, Mario
Izdavač
Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Zavod za znanstvenoistraživački rad u Bjelovaru Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti
Grad
Zagreb
Godina
2022
Raspon stranica
1-12
ISBN
978-953-380-002-8
Ključne riječi
motiviranost ; online učenje ; rani i predškolski odgoj i obrazovanje ; umjetnička područja ; zadovoljstvo
(art fields ; early and preschool education ; motivation ; online learning ; satisfaction)
Sažetak
Nastava za vrijeme pandemije Covid-19 odvijala se pretežno online. U takvom načinu rada, posebice na specifičnim umjetničkim područjima, poput glazbene i likovne umjetnosti, dodatna potpora nastavnika kao i tehnološki uvjeti studiranja od neizmjerne su važnosti. Istraživanje je provedeno na učiteljskim fakultetima u akademskoj godini 2020/2021. Sudjelovali su studenti redovnog i izvanrednog studija za rani i predškolski odgoj i obrazovanje (N = 215). Cilj istraživanja bio je utvrditi zadovoljstvo studenata preddiplomskog sveučilišnog studija ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja online nastavom na glazbenom i likovnom području, vrednovanju i ocjenjivanju postignuća te psihološkom podrškom profesora. Rezultati su pokazali kako 95, 8 % ispitanika procjenjuje svoje znanje iz poznavanje e- tehnologija vrlo dobrim (M = 3, 57 ; SD = 0, 61). Da je u online učenju važna povratna informacija nastavnika smatra 86, 6 % ispitanikaradi motivacije i poticanja na rad (M = 4, 50 ; SD = 0, 81). Većina ispitanika zadovoljna je realizacijom i vrednovanjem vježbi na glazbenom području (65, 6 %) i likovnom području (80, 9 %). Njih, 78, 1 % ispitanika općenito je zadovoljno komunikacijom s profesorima na umjetničkim predmetima. Postoje statistički značajne pozitivne korelacije između tehnoloških uvjeta studiranja i zadovoljstvom kvalitetom nastave te podrškom studentima. Studenti koji imaju iskustvo metodičkih vježbi smatraju kako nastava prilagođena uvjetima pandemije ne stvara pravu sliku budućeg rada s djecom.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija, Glazbena umjetnost, Likovne umjetnosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb,
Učiteljski fakultet, Rijeka
Profili:
Zlata Tomljenović
(autor)
Žarko Tomljenović
(autor)
Svetlana Novaković
(autor)
Jelena Blašković
(autor)