Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1239940

STAVOVI KORISNIKA PREMA VIRUTALNIM GLASOVNIM ASISTENTIMA


Kelić, Ivan
STAVOVI KORISNIKA PREMA VIRUTALNIM GLASOVNIM ASISTENTIMA // CroDiM, 4 (2021), 1; 35-44 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1239940 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
STAVOVI KORISNIKA PREMA VIRUTALNIM GLASOVNIM ASISTENTIMA
(CONSUMER ATTITUDES TOWARDS AUTOMATED VOICE SEARCH TECHNIQUES)

Autori
Kelić, Ivan

Izvornik
CroDiM (2584-7236) 4 (2021), 1; 35-44

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
Virtualni glasovni asistenti ; mobilni marketing ; Voice search ; multimedija, e-marketing
(Voice search, multimedia, e-marketing)

Sažetak
Razvojem i napretkom tehnologije te sveopćim prihvaćanjem tehnologije u svim entitetima suvremenog poslovanja potrošači imaju priliku koristiti tehnološke napretke za različiti niz aktivnosti koje svakodnevno obavljaju. Navedena tehnološka dostignuća vidljiva su razvoju softvera i uređaja koji podižu razinu korištenja multimedije: slikovnog, grafičkog, zvučnog, video i tekstualnog sadržaja. Svrha rada je analizirati razvoj i implementaciju virtualnih glasovnih asistenata i obrade glasovnih podataka u marketinškim aktivnostima. Softveri za glasovne naredbe poput Siri, Google glasovnog asistenta (Voice Assistant) i Alexe omogućuju omogućuju brže obavljanje određenih aktivnosti i dohvat informacija. Međutim, prikupljanje i obrada informacija još ne dopušta upotrebu ovih alata u marketinškim aktivnostima. Cilj rada je istražiti i razumjeti stavove ispitanika prema promatranoj tehnologiji kao i istražiti jesu li upoznati s obradom podataka prikupljenih glasovnim pretraživanjem i prihvaćaju li ovakav način komunikacije i implementacije tehnologije u marketinškim aktivnostima. Za potrebe rada provedeno je pilot istraživanje za uzorku pripadnika Z generacije i nadolazeće generacije (Emerging) generacije, budući da pripadnici navedenih generacijska grupa ulaze u svoje ključno potrošačko razdoblje, u najvećoj mjeri konzumiraju sadržaj online te prihvaćaju tehnologiju kao blagodat. Ograničenje u radu predstavlja činjenica kako do sada ne postoje jasno definirane smjernice korištenja obrade glasovnih podataka u marketinškim kampanjama te kako se prikupljeni podaci ne daju trećim stranama, odnosno poslovnim subjektima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url ivan kelic (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kelić, Ivan
STAVOVI KORISNIKA PREMA VIRUTALNIM GLASOVNIM ASISTENTIMA // CroDiM, 4 (2021), 1; 35-44 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Kelić, I. (2021) STAVOVI KORISNIKA PREMA VIRUTALNIM GLASOVNIM ASISTENTIMA. CroDiM, 4 (1), 35-44.
@article{article, author = {Keli\'{c}, Ivan}, year = {2021}, pages = {35-44}, keywords = {Virtualni glasovni asistenti, mobilni marketing, Voice search, multimedija, e-marketing}, journal = {CroDiM}, volume = {4}, number = {1}, issn = {2584-7236}, title = {STAVOVI KORISNIKA PREMA VIRUTALNIM GLASOVNIM ASISTENTIMA}, keyword = {Virtualni glasovni asistenti, mobilni marketing, Voice search, multimedija, e-marketing} }
@article{article, author = {Keli\'{c}, Ivan}, year = {2021}, pages = {35-44}, keywords = {Voice search, multimedia, e-marketing}, journal = {CroDiM}, volume = {4}, number = {1}, issn = {2584-7236}, title = {CONSUMER ATTITUDES TOWARDS AUTOMATED VOICE SEARCH TECHNIQUES}, keyword = {Voice search, multimedia, e-marketing} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font