Pregled bibliografske jedinice broj: 1239940
STAVOVI KORISNIKA PREMA VIRUTALNIM GLASOVNIM ASISTENTIMA
STAVOVI KORISNIKA PREMA VIRUTALNIM GLASOVNIM ASISTENTIMA // CroDiM, 4 (2021), 1; 35-44 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1239940 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
STAVOVI KORISNIKA PREMA VIRUTALNIM GLASOVNIM
ASISTENTIMA
(CONSUMER ATTITUDES TOWARDS AUTOMATED VOICE SEARCH
TECHNIQUES)
Autori
Kelić, Ivan
Izvornik
CroDiM (2584-7236) 4
(2021), 1;
35-44
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
Virtualni glasovni asistenti ; mobilni marketing ; Voice search ; multimedija, e-marketing
(Voice search, multimedia, e-marketing)
Sažetak
Razvojem i napretkom tehnologije te sveopćim prihvaćanjem tehnologije u svim entitetima suvremenog poslovanja potrošači imaju priliku koristiti tehnološke napretke za različiti niz aktivnosti koje svakodnevno obavljaju. Navedena tehnološka dostignuća vidljiva su razvoju softvera i uređaja koji podižu razinu korištenja multimedije: slikovnog, grafičkog, zvučnog, video i tekstualnog sadržaja. Svrha rada je analizirati razvoj i implementaciju virtualnih glasovnih asistenata i obrade glasovnih podataka u marketinškim aktivnostima. Softveri za glasovne naredbe poput Siri, Google glasovnog asistenta (Voice Assistant) i Alexe omogućuju omogućuju brže obavljanje određenih aktivnosti i dohvat informacija. Međutim, prikupljanje i obrada informacija još ne dopušta upotrebu ovih alata u marketinškim aktivnostima. Cilj rada je istražiti i razumjeti stavove ispitanika prema promatranoj tehnologiji kao i istražiti jesu li upoznati s obradom podataka prikupljenih glasovnim pretraživanjem i prihvaćaju li ovakav način komunikacije i implementacije tehnologije u marketinškim aktivnostima. Za potrebe rada provedeno je pilot istraživanje za uzorku pripadnika Z generacije i nadolazeće generacije (Emerging) generacije, budući da pripadnici navedenih generacijska grupa ulaze u svoje ključno potrošačko razdoblje, u najvećoj mjeri konzumiraju sadržaj online te prihvaćaju tehnologiju kao blagodat. Ograničenje u radu predstavlja činjenica kako do sada ne postoje jasno definirane smjernice korištenja obrade glasovnih podataka u marketinškim kampanjama te kako se prikupljeni podaci ne daju trećim stranama, odnosno poslovnim subjektima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija