Pregled bibliografske jedinice broj: 123989
Trajno usavršavanje učitelja: imperativ za osiguravanje budućnosti učiteljske profesije
Trajno usavršavanje učitelja: imperativ za osiguravanje budućnosti učiteljske profesije // Odgoj, obrazovanje i pedagogija u razvitku hrvatskog društva: zbornik radova Sabora pedagoga Hrvatske / Vrgoč, Hrvoje (ur.).
Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor, 2003. str. 254-261 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 123989 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Trajno usavršavanje učitelja: imperativ za osiguravanje budućnosti učiteljske profesije
(Permanent teacher education - imperative in securing the future of the teaching profession)
Autori
Domović, Vlatka ; Godler, Zlata
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
Odgoj, obrazovanje i pedagogija u razvitku hrvatskog društva: zbornik radova Sabora pedagoga Hrvatske
/ Vrgoč, Hrvoje - Zagreb : Hrvatski pedagoško-književni zbor, 2003, 254-261
Skup
Odgoj, obrazovanje i pedagogija u razvitku hrvatskog društva
Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 08.05.2003. - 10.05.2003
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
učitelji; sustav obrazovanja učitelja; početno obrazovanje učitelja; trajno usavršavanje učitelja; sustav trajnog usavršavanja učitelja u Republici Hrvatskoj
(teacher; teacher education system; pre-service teacher education; in-service teacher education; professional teacher development)
Sažetak
Ovaj se rad bavi osnovnom problematikom trajnog usavršavanja učitelja. Polazna postavka je da se obrazovanje učitelja sastoji od dvaju jednako važnih i nezaobilaznih dijelova: početnog/inicijalnog obrazovanja (Pre-service Teacher Education) i trajnog/permanentnog usavršavanja (In-service Teacher Training, Teacher Professional Development. Objašnjeni su smisao, svrha, trendovi i tendencije razvoja trajnog usavršavanja učitelja. Na primjerima postojeće prakse, posebice u europskim zemljama, izvodi se zaključak o potrebi sveopće regulacije ovoga segmenta obrazovanja u Republici Hrvatskoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija