Pregled bibliografske jedinice broj: 1239836
Priprema scenarija i snimanje filma kao metoda poučavanja ruskog jezika – primjeri s 'Filmske radionice'
Priprema scenarija i snimanje filma kao metoda poučavanja ruskog jezika – primjeri s 'Filmske radionice' // Zadarski filološki dani 8
Zadar, Hrvatska, 2019. str. 133-134 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 1239836 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Priprema scenarija i snimanje filma kao metoda
poučavanja ruskog jezika – primjeri s 'Filmske
radionice'
(Screenplay preparation and filmmaking as a method in
teaching Russian language - "Film Workshop" examples)
Autori
Pandžić, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Skup
Zadarski filološki dani 8
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 08-09.11.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
pisanje scenarija, snimanje filma, intenzivne metode u učenju i poučavanju ruskog kao stranog jezika, razvoj nastavničkih kompetencija
(screenplay writing, film making, intensive methods in learning and teaching Russian as a foreign language, development of teaching competencies)
Sažetak
Cilj je ovoga izlaganja prikazati proces pripremanja scenarija i snimanja kratkometražnog studentskog filma na ruskom jeziku kao višeslojne metode poučavanja ruskog jezika, koja u svojim temeljima ima takozvane intenzivne metode (metodu aktivacije i emocionalno-smislenu metodu) te nekoliko različitih pristupa (pristup usmjeren na ličnost studenta, pristup aktivnosti, komunikacijsko-kognitivni pristup i sociokulturni pristup). Izložit će se iskustvo stečeno pri implementaciji takve metode, ponuditi savjeti i navesti primjeri iz konkretnih scenarija nastalih u okvirima nastave. Točnije, istaknut će se elementi koje nastavnik kao scenarist i redatelj treba uzeti u obzir pri pisanju scenarija, kao što su veličina grupe, unošenje specifičnog vokabulara i fraza u tekst, bliskost teme grupi koja dovodi do intenzivnijeg angažmana i posljedičnog efikasnijeg usvajanja jezičnog korpusa. Isto tako, bit će riječi o dobrobitima ovog pristupa poput lakšeg usvajanja jezičnog materijala, njege kreativnih sposobnosti, razvoja osjećaja za grupni rad i nastavničkih kompetencija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija, Interdisciplinarne humanističke znanosti, Kazališna umjetnost (scenske i medijske umjetnosti)