Pregled bibliografske jedinice broj: 1239679
Oblikovanje vizualnog identiteta poduzeća za digitalno outdoor oglašavanje - Lo Grus d.o.o.
Oblikovanje vizualnog identiteta poduzeća za digitalno outdoor oglašavanje - Lo Grus d.o.o., 2020., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1239679 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Oblikovanje vizualnog identiteta poduzeća za
digitalno outdoor oglašavanje - Lo Grus d.o.o.
(Designing the visual identity of a company for
digital outdoor advertising - Lo Grus d.o.o.)
Autori
Škuljak, Martina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
25.09
Godina
2020
Stranica
47
Mentor
Brozović, Maja
Ključne riječi
vizualni identitet ; knjiga standarda ; digitalno vanjsko oglašavanje
(visual identity ; brand style guide ; digital outdoor advertising)
Sažetak
Digitalno je vanjsko oglašavanje danas jedno od najučinkovitijih oblika oglašavanja čije reklamne poruke protječu neprekidno 24 sata dnevno, te imaju mogućnost doprijeti do velikog broja ljudi u kratkom vremenu. Tržište nudi mnoštvo agencija koje pružaju spomenute usluge i zbog toga je važno oblikovati cjelokupni identitet kako bi poduzeće bilo prepoznatljivo i istaknulo se nad konkurencijom. Ovaj će se diplomski rad baviti cjelokupnom razradom oblikovanja vizualnog identiteta. To znači prikazati cjelokupno oblikovanje dizajna lika poduzeća koji bi se prezentirao knjigom standarda. Prije samog oblikovanja vizualnog identiteta provodi se detaljna analiza tržišta. Način na koji konkurenti uspostavljaju komunikaciju prema ciljanoj publici, dovodi do postavljanja hipoteza koje će pomoći pri oblikovanju smjernica za postavljanje buduće ideje. Najvažniji dio rada prikazat će intervju s vlasnikom poduzeća nakon kojega će se stvoriti jasnija vizija i smjer u kojem će oblikovanje ići. Razradit će se tri koncepta od kojih će se odabrati ono finalno nakon svih analiziranih informacija i konačne odluke vlasnika. Kada je koncept odabran, dizajner može krenuti s oblikovanjem knjige standarda. Ona bi obuhvaćala znak ili logotip, neka standardna objašnjenja, šire zahtjeve koji se moraju poštovati (veličina, boja, podloge i sl.), tipografiju, dopuštene mogućnosti apliciranja na stvarne objekte itd. Dakle, prikaz cijelog procesa nastanka vizualnog identiteta od samog postavljanja ideje do finalne realizacije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Dizajn