Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1239660

Vizualni identitet ugostiteljskog objekta "Juice factory"


Valjak, Ana
Vizualni identitet ugostiteljskog objekta "Juice factory", 2016., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1239660 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Vizualni identitet ugostiteljskog objekta "Juice factory"
(Visual identity for a bar "Juice Factory")

Autori
Valjak, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Grafički fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
05.07

Godina
2016

Stranica
56

Mentor
Brozović, Maja

Ključne riječi
vizualni identitet ; koncept ; logotip ; tipografija ; boje
(visual identity ; concept ; logotype ; typography ; colors)

Sažetak
Kreiranje vizualnog identiteta je proces čije korake svaki dizajner treba poznavati kako bi uspješno obradio zadanu problematiku. Tema rada je dizajniranje vizualnog identiteta za ugostiteljski objekt Juice Factory koji u svojoj ponudi nudi sokove od svježe iscijeđenog voća. Prije samog stvaranja vizualnih elemenata rad analizira i definira ključne pojmove u procesu kreiranja brand identiteta. Rad proučava proces počevši sa opisivanjem značenja koncepta, nakon čega slijede uvidi u izradu logotipa, zaštitnog znaka, odabira boja, učinka boje, postavljanje tipografije te odabiranje ostalih gradivnih elemenata identiteta. Ostali elementi odnose se na animacije, ilustracije, fotografiju te osjetilne interakcije. Nakon postavljanja smjernica za izradu identiteta, analizira se tržište kako bi se ispitala direktna te indirektna konkurencija sličnih brandova. Uzimanjem u obzir analizu konkurenata te zadanih smjernica postavljaju se hipoteze s kojima se idejno pomaže oblikovati smjer koncepata. Razrađuju se tri koncepta, od kojih se nakon intervjua sa nositeljem ideje projekta Juice Factory odabire najbolje rješenje. Nakon izabranog koncepta, autor rada - dizajner, počinje kreirati standarde identiteta te njegovu primjenu na materijale komunikacije. Dizajniranim sustavom uspješno se postiže koherentna slika branda.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Dizajn



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Maja Brozović (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

eprints.grf.unizg.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Valjak, Ana
Vizualni identitet ugostiteljskog objekta "Juice factory", 2016., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
Valjak, A. (2016) 'Vizualni identitet ugostiteljskog objekta "Juice factory"', diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Valjak, Ana}, year = {2016}, pages = {56}, keywords = {vizualni identitet, koncept, logotip, tipografija, boje}, title = {Vizualni identitet ugostiteljskog objekta "Juice factory"}, keyword = {vizualni identitet, koncept, logotip, tipografija, boje}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Valjak, Ana}, year = {2016}, pages = {56}, keywords = {visual identity, concept, logotype, typography, colors}, title = {Visual identity for a bar "Juice Factory"}, keyword = {visual identity, concept, logotype, typography, colors}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font