Pregled bibliografske jedinice broj: 1239660
Vizualni identitet ugostiteljskog objekta "Juice factory"
Vizualni identitet ugostiteljskog objekta "Juice factory", 2016., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1239660 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vizualni identitet ugostiteljskog objekta "Juice
factory"
(Visual identity for a bar "Juice Factory")
Autori
Valjak, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
05.07
Godina
2016
Stranica
56
Mentor
Brozović, Maja
Ključne riječi
vizualni identitet ; koncept ; logotip ; tipografija ; boje
(visual identity ; concept ; logotype ; typography ; colors)
Sažetak
Kreiranje vizualnog identiteta je proces čije korake svaki dizajner treba poznavati kako bi uspješno obradio zadanu problematiku. Tema rada je dizajniranje vizualnog identiteta za ugostiteljski objekt Juice Factory koji u svojoj ponudi nudi sokove od svježe iscijeđenog voća. Prije samog stvaranja vizualnih elemenata rad analizira i definira ključne pojmove u procesu kreiranja brand identiteta. Rad proučava proces počevši sa opisivanjem značenja koncepta, nakon čega slijede uvidi u izradu logotipa, zaštitnog znaka, odabira boja, učinka boje, postavljanje tipografije te odabiranje ostalih gradivnih elemenata identiteta. Ostali elementi odnose se na animacije, ilustracije, fotografiju te osjetilne interakcije. Nakon postavljanja smjernica za izradu identiteta, analizira se tržište kako bi se ispitala direktna te indirektna konkurencija sličnih brandova. Uzimanjem u obzir analizu konkurenata te zadanih smjernica postavljaju se hipoteze s kojima se idejno pomaže oblikovati smjer koncepata. Razrađuju se tri koncepta, od kojih se nakon intervjua sa nositeljem ideje projekta Juice Factory odabire najbolje rješenje. Nakon izabranog koncepta, autor rada - dizajner, počinje kreirati standarde identiteta te njegovu primjenu na materijale komunikacije. Dizajniranim sustavom uspješno se postiže koherentna slika branda.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Dizajn