Pregled bibliografske jedinice broj: 1239659
Redizajn i stvaranje novog vizualnog identiteta poduzeća Best Croatian Travel i Best Croatian Properties
Redizajn i stvaranje novog vizualnog identiteta poduzeća Best Croatian Travel i Best Croatian Properties, 2015., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1239659 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Redizajn i stvaranje novog vizualnog identiteta
poduzeća Best Croatian Travel i Best Croatian
Properties
(Redesign and creating a new visual identity of
agencies Best Craotian Travel and Best Craotian
Properties)
Autori
Bakija, Petra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
05.10
Godina
2015
Stranica
94
Mentor
Brozović, Maja
Ključne riječi
vizualni identitet ; logotip ; djelatnost ; knjiga standarda
(visual identity ; logo ; business ; book of standards)
Sažetak
Tema ovog diplomskog rada je redizajn i stvaranje novog vizualnog identiteta sestrinskih agencija Best Craotian Travel i Best Craotian Properties. Dvije agencije se bave organizacijom putovanja i smještaja. Rad će se osvrnuti na njihovo poslovanje, ciljanu skupinu te važnost stvaranja novog vizualnog identiteta. Sagledat će se ukupan proces nastajanja novog vizualnog identiteta kroz različite faze ; teorijski dio u kojem će se ustanoviti čime se te djelatnosti bave, koja je ciljana skupina te će se navesti opće informacije o djelatnosti. U eksperimentalnom djelu će se napraviti analiza prepoznatljivosti agencija na tržištu te će se putem ankete ustanoviti daljnje smjernice za stvaranje novog vizualnog identiteta. Pomoću dobivenih rezultata biti će napravljen novi identitet te knjiga standarda u kojoj će biti opisan.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Dizajn