Pregled bibliografske jedinice broj: 1239658
Limitirano izdanje ambalaže za prehrambene proizvode
Limitirano izdanje ambalaže za prehrambene proizvode, 2015., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1239658 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Limitirano izdanje ambalaže za prehrambene proizvode
(Limited edition packaging for food products)
Autori
Martin, Martina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
05.10
Godina
2015
Stranica
54
Mentor
Brozović, Maja
Ključne riječi
limitirano izdanje ; dizajn ambalaže ; prehrambeni proizvodi
(limited edition ; packaging design ; food-stuff)
Sažetak
U svrhu utvrđivanja opravdanosti trendova uvođenjem limitiranih izdanja na police trgovačkih lanaca, tijekom posljednjeg desetljeća, provedeno je istraživanje. Dizajn ambalaže ima važnu ulogu u kreiranju funkcionalne komunikacije između potrošača i proizvođača posebno kod trgovačkih marki koje ulažu u nerijetko osvježavanje dizajna. Komunikacijska vrijednost dizajna ambalaže i utjecaj kojeg isti ima na potrošače od presudne je važnosti za percepciju vrijednosti proizvoda što utječe na uspješnost proizvoda na tržištu. Prema rezultatima istraživanja za uspjeh trgovačkih marki vrlo je važno kreiranje sveobuhvatne marketinške strategije u vidu limitiranih izdanja ambalaže prehrambenih proizvoda koja se manifestira u obliku atraktivnog dizajna ambalaže. Kreiranjem limitiranog izdanja ambalaže proizvod izdvajamo iz mnoštva drugih stereotipnih proizvoda koji su zadnjih godina preplavili cijelo tržište, te je takav način povezivanja s kupcima u pozitivnom kontekstu u svijesti potrošača i može pomoći prepoznatljivosti brandova u budućnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Dizajn