Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1239630

Iskustva iz prakse i kompetencije učitelja za nastavu na daljinu (online nastavu) s učenicima s teškoćama


Kudek Mirošević, Jasna; Radetić-Paić, Mirjana
Iskustva iz prakse i kompetencije učitelja za nastavu na daljinu (online nastavu) s učenicima s teškoćama // 9. Konferencija „IKT u obrazovanju” Promena paradigme u obrazovanju i nauci / Ivanović, J. ; Juhász Kovács, C. ; Námesztovszki, Z.. (ur.).
Subotica: Sveučilište u Novom Sadu Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku Subotica, 2022. str. 66-75 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1239630 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Iskustva iz prakse i kompetencije učitelja za nastavu na daljinu (online nastavu) s učenicima s teškoćama
(Practical experiences and competences of teachers for distance teaching (online teaching) with students with disabilities)

Autori
Kudek Mirošević, Jasna ; Radetić-Paić, Mirjana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
9. Konferencija „IKT u obrazovanju” Promena paradigme u obrazovanju i nauci / Ivanović, J. ; Juhász Kovács, C. ; Námesztovszki, Z.. - Subotica : Sveučilište u Novom Sadu Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku Subotica, 2022, 66-75

ISBN
978-86-81960-17-2

Skup
Konferencija Promena paradigme u obrazovanju i nauci

Mjesto i datum
Subotica, Srbija, 03.11.2022. - 04.11.2022

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
e-učenje, učenici s teškoćama, učitelji, suradnja s roditeljima, strategije podrške
(e-learning, students with disabilities, teachers, cooperation with parents, support strategies)

Sažetak
Obrazovanje na daljinu naglo je poraslo posljednjih nekoliko godina zbog pandemije COVID-19, čime je uloga učitelja neminovno promijenjena. Online nastava značajno se razlikuje od tradicionalnih nastavnih okruženja, što pretpostavlja nove kompetencije učitelja za planiranje nastave, strategije učenja i poučavanja kako bi se učenicima pružila fleksibilna okruženja za učenje koja bi zadovoljila njihove individualne sposobnosti i mogućnosti. Cilj rada je, sukladno iskustvima učitelja tijekom pandemije, istražiti njihove percepcije o kompetencijama koje posjeduju za provođenje online nastave s učenicima s teškoćama, kao i za suradnju s njihovim roditeljima. Na uzorku od 186 učitelja iz redovnih osnovnih škola u Republici Hrvatskoj, primijenjen je upitnik o iskustvima i kompetencijama za online nastavu u radu s učenicima s teškoćama i njihovim roditeljima. Rezultati pokazuju da je tijekom online nastave, kako učiteljima, tako i učenicima s teškoćama i njihovim roditeljima, učenje i poučavanje teže i zahtjevnije, što zahtijeva dodatnu podršku svima. Stoga je stručno usavršavanje učitelja značajno za pripremu i stjecanje specifičnih kompetencija za online učenje i poučavanje, posebice kada je u pitanju individualizirani pristup u radu s učenicima s teškoćama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb,
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

magister.uns.ac.rs

Citiraj ovu publikaciju:

Kudek Mirošević, Jasna; Radetić-Paić, Mirjana
Iskustva iz prakse i kompetencije učitelja za nastavu na daljinu (online nastavu) s učenicima s teškoćama // 9. Konferencija „IKT u obrazovanju” Promena paradigme u obrazovanju i nauci / Ivanović, J. ; Juhász Kovács, C. ; Námesztovszki, Z.. (ur.).
Subotica: Sveučilište u Novom Sadu Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku Subotica, 2022. str. 66-75 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Kudek Mirošević, J. & Radetić-Paić, M. (2022) Iskustva iz prakse i kompetencije učitelja za nastavu na daljinu (online nastavu) s učenicima s teškoćama. U: Ivanović, J., Juhász Kovács, C. & Námesztovszki, Z. (ur.)9. Konferencija „IKT u obrazovanju” Promena paradigme u obrazovanju i nauci.
@article{article, author = {Kudek Miro\v{s}evi\'{c}, Jasna and Radeti\'{c}-Pai\'{c}, Mirjana}, year = {2022}, pages = {66-75}, keywords = {e-u\v{c}enje, u\v{c}enici s te\v{s}ko\'{c}ama, u\v{c}itelji, suradnja s roditeljima, strategije podr\v{s}ke}, isbn = {978-86-81960-17-2}, title = {Iskustva iz prakse i kompetencije u\v{c}itelja za nastavu na daljinu (online nastavu) s u\v{c}enicima s te\v{s}ko\'{c}ama}, keyword = {e-u\v{c}enje, u\v{c}enici s te\v{s}ko\'{c}ama, u\v{c}itelji, suradnja s roditeljima, strategije podr\v{s}ke}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Novom Sadu U\v{c}iteljski fakultet na ma\djarskom nastavnom jeziku Subotica}, publisherplace = {Subotica, Srbija} }
@article{article, author = {Kudek Miro\v{s}evi\'{c}, Jasna and Radeti\'{c}-Pai\'{c}, Mirjana}, year = {2022}, pages = {66-75}, keywords = {e-learning, students with disabilities, teachers, cooperation with parents, support strategies}, isbn = {978-86-81960-17-2}, title = {Practical experiences and competences of teachers for distance teaching (online teaching) with students with disabilities}, keyword = {e-learning, students with disabilities, teachers, cooperation with parents, support strategies}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Novom Sadu U\v{c}iteljski fakultet na ma\djarskom nastavnom jeziku Subotica}, publisherplace = {Subotica, Srbija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font