Pregled bibliografske jedinice broj: 1239630
Iskustva iz prakse i kompetencije učitelja za nastavu na daljinu (online nastavu) s učenicima s teškoćama
Iskustva iz prakse i kompetencije učitelja za nastavu na daljinu (online nastavu) s učenicima s teškoćama // 9. Konferencija „IKT u obrazovanju” Promena paradigme u obrazovanju i nauci / Ivanović, J. ; Juhász Kovács, C. ; Námesztovszki, Z.. (ur.).
Subotica: Sveučilište u Novom Sadu Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku Subotica, 2022. str. 66-75 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1239630 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Iskustva iz prakse i kompetencije učitelja za nastavu na daljinu (online nastavu) s učenicima s teškoćama
(Practical experiences and competences of teachers for distance teaching (online teaching) with students with disabilities)
Autori
Kudek Mirošević, Jasna ; Radetić-Paić, Mirjana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
9. Konferencija „IKT u obrazovanju” Promena paradigme u obrazovanju i nauci
/ Ivanović, J. ; Juhász Kovács, C. ; Námesztovszki, Z.. - Subotica : Sveučilište u Novom Sadu Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku Subotica, 2022, 66-75
ISBN
978-86-81960-17-2
Skup
Konferencija Promena paradigme u obrazovanju i nauci
Mjesto i datum
Subotica, Srbija, 03.11.2022. - 04.11.2022
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
e-učenje, učenici s teškoćama, učitelji, suradnja s roditeljima, strategije podrške
(e-learning, students with disabilities, teachers, cooperation with parents, support strategies)
Sažetak
Obrazovanje na daljinu naglo je poraslo posljednjih nekoliko godina zbog pandemije COVID-19, čime je uloga učitelja neminovno promijenjena. Online nastava značajno se razlikuje od tradicionalnih nastavnih okruženja, što pretpostavlja nove kompetencije učitelja za planiranje nastave, strategije učenja i poučavanja kako bi se učenicima pružila fleksibilna okruženja za učenje koja bi zadovoljila njihove individualne sposobnosti i mogućnosti. Cilj rada je, sukladno iskustvima učitelja tijekom pandemije, istražiti njihove percepcije o kompetencijama koje posjeduju za provođenje online nastave s učenicima s teškoćama, kao i za suradnju s njihovim roditeljima. Na uzorku od 186 učitelja iz redovnih osnovnih škola u Republici Hrvatskoj, primijenjen je upitnik o iskustvima i kompetencijama za online nastavu u radu s učenicima s teškoćama i njihovim roditeljima. Rezultati pokazuju da je tijekom online nastave, kako učiteljima, tako i učenicima s teškoćama i njihovim roditeljima, učenje i poučavanje teže i zahtjevnije, što zahtijeva dodatnu podršku svima. Stoga je stručno usavršavanje učitelja značajno za pripremu i stjecanje specifičnih kompetencija za online učenje i poučavanje, posebice kada je u pitanju individualizirani pristup u radu s učenicima s teškoćama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb,
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli