Pregled bibliografske jedinice broj: 12395
Roditelji kao dijagnostičari i rehabilitatori slušno oštećenog djeteta do treće godine života
Roditelji kao dijagnostičari i rehabilitatori slušno oštećenog djeteta do treće godine života // SUVAG : časopis za teoriju i primjenu verbotonalnog sistema, 7 (1994), 2; 109-114 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 12395 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Roditelji kao dijagnostičari i rehabilitatori slušno oštećenog djeteta do treće godine života
(Parents as diagnosticians and rehabilitators of a hearing impaired child up to the third year of life)
Autori
Zlatarić, Dunja
Izvornik
SUVAG : časopis za teoriju i primjenu verbotonalnog sistema (0353-2704) 7
(1994), 2;
109-114
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
oštećenje sluha ; djeca ; dijagnostika ; rehabilitacija ; uloga roditelja
(hearing impairment ; children ; diagnostics ; rehabilitation ; the role of parents)
Sažetak
Praćenje male gluhe djece u Poliklinici SUVAG tijekom posljednjih 5 godina pokazalo je, da su usprkos brzom napretku dijagnostike ranog otkrivanja slušnog oštećenja u našim uvjetima, još uvijek najčešće roditelji oni, koji iniciraju prvi pregled sluha, i to što je gubitak kod djeteta veći to ga roditelji ranije primjećuju. Na gluhoću se često posumnja i prije prve godine života, dok nagluhost zavarava roditelje, pa se ta djeca javljaju relativno kasno. Nakon uključivanja u proces rehabilitacije i savjetovanja, roditelji često dobro opisuju i pravilno procjenjuju reakcije djeteta u raznim rehabilitacijskim postupcima pa takko pomažu da se preciznije odredi početna dijagnoza i uoče moguće dodatne teškoće. Višegodišnje iskustvo vođenja i savjetovanja roditelja male gluhe djece pokazuje nam da uspjeh rehabilitacije ovisi prvenstveno o pozitivnom emotivnom stavu roditelja prema rehabilitaciji, njihovoj sposobnosti da razumiju osnovne ciljeve i pojedinačne postupke u procesu rehabilitacije i o njihovoj nadarenosti da to provedu u svakodnevnom životu sa svojim djetetom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kliničke medicinske znanosti, Pedagogija, Logopedija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Referativnyj žurnal