Pregled bibliografske jedinice broj: 1239461
Vizualni identitet ljekovitog kanabisa za kućne ljubimce (HemPet)
Vizualni identitet ljekovitog kanabisa za kućne ljubimce (HemPet), 2019., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1239461 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vizualni identitet ljekovitog kanabisa za kućne
ljubimce (HemPet)
(Visual identity of medicinal cannabis products for
pets (HemPet))
Autori
Munoz Gonzales, Mauricio Andres
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
30.01
Godina
2019
Stranica
43
Mentor
Brozović, Maja
Ključne riječi
vizualni identitet ; dizajn ambalaže ; koncept ; logotip ; ulje konoplje ; ljekoviti kanabis
(visual identity ; packaging design ; concept ; logo ; hemp oil ; healing cannabis)
Sažetak
Predmet istraživanja ovog diplomskog rada je oblikovanje ambalaže serije proizvoda medicinskog kanabisa za kućne ljubimce "HemPet". Proizvod je potpuno nov na hrvatskom i europskom tržištu. Teoretski dio rada opisuje koliko je kupcima bitan vizualni identitet, te koji elementi najviše pridonose prepoznavanju tvrtke ili proizvoda konkurencije, dok praktični dio rješava problematiku vizualnog identiteta u cilju postizanja bolje prepoznatljivosti i pozicioniranosti na tržištu. Tijek izrade oblikovanja obuhvaća više faza: prikupljanje informacija, istraživanje tržišta koje obuhvaća analizu srodnih proizvoda, pozicioniranje i strategiju, definiranje parametra vizualnog identiteta. Ispitati će se značaj samog vizualnog identiteta, njegove karakteristike, kao što su tipografija, oblik, boja, koncept te usporedba kvalitete različitih idejnih rješenja međusobno. Vizualni identitet može se ciljano dizajnirati, kako bi cjelokupni koncept bio u potpunosti i skladu s vrijednostima proizvoda za koji je namijenjen. Osim toga, anketiranjem i intervjuiranjem ciljane skupine korisnika na hrvatskom I europskom tržištu želi se saznati kojim vizualnim kodovima su skloni korisnici s pojedinog tržišta, na koji način interpretiraju poruke, kao i njihove želje, potrebe, navike i vrijednosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Dizajn