Pregled bibliografske jedinice broj: 1239459
Oblikovanje ekološki održive ambalaže za prirodne kozmetičke proizvode
Oblikovanje ekološki održive ambalaže za prirodne kozmetičke proizvode, 2021., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1239459 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Oblikovanje ekološki održive ambalaže za prirodne
kozmetičke proizvode
(Designing environmentally sustainable packaging for
natural cosmetic products)
Autori
Resimović, Lea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
24.09
Godina
2021
Stranica
67
Mentor
Brozović, Maja
Ključne riječi
ekološki održiva ambalaža ; prirodna kozmetika ; dizajn ambalaže ; atributi ambalaže
(environmentally sustainable packaging ; natural cosmetics ; packaging design ; packaging attributes)
Sažetak
U ovom radu razvija se i prikazuje proces dizajna ekološki održive ambalaže za prirodne kozmetičke proizvode. U samom procesu dizajna ukratko se obrađuje i istražuje tema ekološki održive ambalaže, prikazuju dosadašnja istraživanja te se analizira i odabire najprihvatljivija opcija, u opsegu realnih mogućnosti diplomskog rada, za prijedlog autorskog dizajna ambalaže. Analizira se tržište prirodnih kozmetičkih proizvoda, prikazuju i proučavaju se ambalaže istih kategorija, istražuju se i definiraju najvažniji atributi pakiranja te se prilagođavaju odabranoj temi. Nakon spomenute analize, dokumentira se proces dizajna, od odabira oblika ambalaže, slikovnih elemenata, boje, loga i vrste materijala, a na kraju se prikazuje finalni izgled ambalaže. Nad ispitanicima se vrši anketa uspješnosti izrađenog dizajna, ispitivanje asocijacija sa prirodnom kozmetikom te prepoznavanja ekološke održivosti prema izgledu ambalaže. Temeljem dobivenih rezultata iz istraživanja, zaključuje se uspješnost izvedenog dizajna i komunikacije prirodnog i ekološki održivog proizvoda, te se utemeljuje jesu li iskazane hipoteze potvrđene: H1: „Materijal kao tehnički atribut ambalaže komunicira ekološku osviještenost“ ; H2: „Ilustracija kao komunikacijski atribut ambalaže asocira na prirodni kozmetički proizvod“.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Dizajn