Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1239458

Izrada vizualnog identiteta za slastičarsku djelatnost


Glasnović, Antonija
Izrada vizualnog identiteta za slastičarsku djelatnost, 2021., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1239458 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Izrada vizualnog identiteta za slastičarsku djelatnost
(Creating the visual identity for the confectionary)

Autori
Glasnović, Antonija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Grafički fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
24.09

Godina
2021

Stranica
86

Mentor
Brozović, Maja

Ključne riječi
slastičarska djelatnost ; vizualni identitet ; istraživanje ; idejna rješenja ; knjiga standarda
(confectionery ; visual identity ; researching ; conceptual solutions ; brand book)

Sažetak
Slastice su globalno omiljen prehrambeni proizvod. Dio su svakodnevnog života i visoko su na ljestvici poželjnih proizvoda od strane žena, djece, muškaraca ali i starijih osoba. Potencijalni korisnici slastica imaju vrlo jasna očekivanja vezana uz proizvod, te je poželjno približiti im se na estetski privlačan način ne samo u smislu dekoriranja slastica i same ponude, već i materijalima koji se koriste za privlačenje pažnje, ali i isticanje brenda na društvenim mrežama. Stoga je ova tema primjerena za istraživanje, ali i dizajn. U cilju kvalitetne komunikacije s korisnicima, provedena su istraživanja konkurencije, odnosno tržišta. Istraživanje je još uključivalo anketne upitnike kojima su dobiveni stavovi sudionika te intervju s vlasnicom. Sukladno tome kreiran je logo, koji odgovara željama klijentice i ispitanika. Glavni cilj je bio napraviti estetski privlačan logo koji prikazuje djelatnost i sve ono što se uz nju veže, a to su kreativnost, preciznost, kvalitetu izrade i proizvoda, jednostavnost i moderan pristup. Svi navedeni elementi postignuti su jednostavnim linijskim prikazom i bojama, a logo je prikazan kroz knjigu standarda koja uključuje i aplikacije na promotivne materijale.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Dizajn



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Maja Brozović (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Glasnović, Antonija
Izrada vizualnog identiteta za slastičarsku djelatnost, 2021., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
Glasnović, A. (2021) 'Izrada vizualnog identiteta za slastičarsku djelatnost', diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Glasnovi\'{c}, Antonija}, year = {2021}, pages = {86}, keywords = {slasti\v{c}arska djelatnost, vizualni identitet, istra\v{z}ivanje, idejna rje\v{s}enja, knjiga standarda}, title = {Izrada vizualnog identiteta za slasti\v{c}arsku djelatnost}, keyword = {slasti\v{c}arska djelatnost, vizualni identitet, istra\v{z}ivanje, idejna rje\v{s}enja, knjiga standarda}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Glasnovi\'{c}, Antonija}, year = {2021}, pages = {86}, keywords = {confectionery, visual identity, researching, conceptual solutions, brand book}, title = {Creating the visual identity for the confectionary}, keyword = {confectionery, visual identity, researching, conceptual solutions, brand book}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font