Pregled bibliografske jedinice broj: 1239357
Studija slučaja – Kako su hrvatske tvrtke odgovorile na Covid 19 krizu?
Studija slučaja – Kako su hrvatske tvrtke odgovorile na Covid 19 krizu? // PROCEEDINGS POLYTECHNIC OF SIBENIK, 5TH INTERNATIONAL SCIENTIFIC AND PROFESSIONAL CONFERENCE: The Challenges of Today 7th – 9th October 2021
Šibenik, Hrvatska, 2021. str. 400-410 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1239357 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Studija slučaja – Kako su hrvatske tvrtke odgovorile
na Covid 19 krizu?
(CASE STUDY - HOW CROATIAN COMPANIES RESPONDED TO THE
COVID-19 CRISIS?)
Autori
Perkušić Malkoč, Danijela ; Rakušić Cvrtak, Katja ; Sobota, Valentina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
PROCEEDINGS POLYTECHNIC OF SIBENIK, 5TH INTERNATIONAL SCIENTIFIC AND PROFESSIONAL CONFERENCE: The Challenges of Today 7th – 9th October 2021
/ - , 2021, 400-410
ISBN
978 953-7566-46-3
Skup
5. međunarodna konferencija "Izazovi današnjice" = 5th International Conference "Challenges of Today" (COT 2021)
Mjesto i datum
Šibenik, Hrvatska, 07.10.2021. - 09.10.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Covid_19 kriza, odgovor na krizu, hrvatske tvrtke
(Covid 19 crisis, response to crisis, Croatian companies)
Sažetak
Kriza koja je nastala uslijed virusa Covid-19 usporila je rast mnogih gospodarskih grana, ali i dovela do rasta i procvata drugih, prvenstveno svih oblika online poslovanja i edukacija. U trenucima kada su fizičke trgovine bile zatvorene ili radile prema strogim pravilima te uz ograničenu slobodu kretanja, mnogi su se okrenuli svojim mobitelima, laptopima i tabletima te jednostavno naručivali ono što im je potrebno online. Potrošači su se jako brzo prilagodili „novom normalnom“ radili su i kupovali online. No, kako su se brzo i efikasno snašle neke hrvatske tvrtke tema je ovog rad. Što je bilo presudno za uspjeh jednih, a što za neuspjeh drugih prikazano je na primjeru hrvatskih tvrtki. Cilj ovog rada je ukazati na primjere pozitivne prakse tvrtki koje su uspjele na vrijeme prepoznati nove zahtjeve tržišta i prilagoditi im se promjenom postojećeg modela poslovanja. Analizirani su dostupni statistički podaci, stručna literatura, objave u medijima kao i interni podaci analiziranih tvrtki. U praktičnom dijelu rada prikazana su četiri poslovna slučaja hrvatskih tvrtki te njihove reakcije na Covid-19 krizu. Korištena je kvalitativna metoda istraživanja. Provedena su četiri dubinska intervjua sa predstavnicima tvrtki iz različitih gospodarskih sektora (trgovina, turistička agencija, web-shop, zabavni park) kako bi dobili uvid u strategije i taktike koje su koristili suočeni sa nikad prije viđenom krizom.
Izvorni jezik
Hrvatski
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Splitu Sveučilišni odjel za stručne studije
Profili:
Danijela Perkusic Malkoc
(autor)