Pregled bibliografske jedinice broj: 1239088
Analiza online nastave kineziološke metodike za vrijeme pandemije COVID–19
Analiza online nastave kineziološke metodike za vrijeme pandemije COVID–19 // Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2 In memoriam prof. emer. dr. sc. Milan Matijević / Velički, Damir ; Dumančić, Mario (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Zavod za znanstvenoistraživački rad u Bjelovaru Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti, 2022. str. 1-20 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1239088 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza online nastave kineziološke metodike za
vrijeme pandemije COVID–19
(Analysis of online teaching of kinesiological
teaching methods for time pandemic COVID–19)
Autori
Badrić, Marko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2 In memoriam prof. emer. dr. sc. Milan Matijević
/ Velički, Damir ; Dumančić, Mario - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Zavod za znanstvenoistraživački rad u Bjelovaru Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti, 2022, 1-20
ISBN
978-953-380-002-8
Skup
2. međunarodna znanstvena i umjetnička konferencija Suvremene teme u odgoju i obrazovanju (STOO 2)
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 20.05.2022. - 21.05.2022
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
kineziološka metodika ; koronavirus ; nastava ; online ; tjelesna i zdravstvena kultura
(coronavirus ; online ; pandemic ; physical education ; teaching)
Sažetak
Cilj ovog istraživanja je ispitati mišljenje studenata učiteljskog studija, o problemu realizacije nastavnih vježbi iz kolegija Kineziološka metodika 3 pojavom koronavirusa i uspostavljanjem nastave na daljinu te njihovo zadovoljstvo s ovakvim načinom poučavanja. Pojavom korona virusne bolesti (COVID-19) i proglašavanjem pandemije, jedina mjera kojom bi se čovječanstvo moglo zaštiti od prijenosa virusa bila je socijalna distanca odnosno izolacija svakog pojedinca. Ovo je imalo za posljedicu ostanak kod kuće i samim time uzrokovane su promjene u načinu života. U takvim izmijenjenim uvjetima života i rada došlo je i do promjena u načinu učenja i poučavanja te su se prelaskom na sustav nastave na daljinu stvorili neki novi uvjeti učenja i poučavanja. U istraživanju je sudjelovalo 30 studentica ženskog spola prosječne dobi 22, 53±0, 80 godina koji su ispitivani na dva načina. U prvom dijelu ispitanici su popunili anketni upitnik putem Google obrazaca, a u drugom dijelu polustrukturirani intervju preko aplikacije Zoom sa svakim ispitanikom u obliku razgovora. Rezultati istraživanja pokazuju zadovoljstvo ovakvim oblikom nastave u ovakvim uvjetima života. Smatraju ga praktičnim i ekonomičnim te najviše naglašavaju mogućnost online konzultacija. Na ovaj su način zabavnije i temeljitije obradili gradivo te stekli trajnija znanja. Dobivenim materijalima i predavanjima stekli su sve potrebne kompetencije za daljnji rad. Kao nedostatak ovakvog rada navode nemogućnost kontakta s djecom, ali ovakav način smatraju kao izvrsnu nadopunu za kvalitetnu nastavu. Temeljem ovog istraživanja može se zaključiti da bi kombinacija kontaktne i virtualne nastave bila idealan oblik učenja i poučavanja studenata za potrebe kolegija Kineziološka metodika na učiteljskom studiju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kineziologija