Pregled bibliografske jedinice broj: 1239032
RAZVOJ OBRAZOVANJA U REPUBLICI HRVATSKOJ KROZ ČLANSTVO U EUROPSKOJ UNIJI
RAZVOJ OBRAZOVANJA U REPUBLICI HRVATSKOJ KROZ ČLANSTVO U EUROPSKOJ UNIJI, 2020., diplomski rad, diplomski, Međunarodni odnosi i diplomacija, Zagreb
CROSBI ID: 1239032 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
RAZVOJ OBRAZOVANJA U REPUBLICI HRVATSKOJ KROZ ČLANSTVO U EUROPSKOJ UNIJI
(Development of Education in the R. of Croatia in the Contex of European Union Membership)
Autori
Paić, Ivan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Međunarodni odnosi i diplomacija
Mjesto
Zagreb
Datum
Podatak o recenziji nije dostupan
Godina
2020
Stranica
84
Mentor
Grdešić, Ivan
Ključne riječi
obrazovanje, Europska unija, razvoj, plan Republike Hrvatske za obrazovanje, hrvatsko školstvo
(education, European Union, development, plan of the Republic of Croatia for education, Croatian education)
Sažetak
U ovom diplomskom radu analizira se razvoj obrazovanja i obrazovne politike u Republici Hrvatskoj prije ulaska u Europsku uniju i razvoj obrazovanja Republike Hrvatske kao punopravne članice Europske unije. Obrađuju se teme obrazovanja nakon Domovinskog rata odnosno prije ulaska u Europsku uniju gdje ulazimo u analizu hrvatskog školstva nakon rata i potrebe za uvođenjem Nacionalnog okvirnog kurikuluma 2010. godine, Bolonjskog procesa i državne mature. Nakon toga analiza je usmjerena na to kako Hrvatska mijenja svoju obrazovnu politiku na putu prema Europskoj uniji, kako se prilagođava programima i nastoji postati dostojna potencijalna članica Europske unije. Dok se Hrvatska pripremala za članstvo, Europska unija se razvija uvođenjem novih programa, Bolonjskog procesa i Lisabonske strategije te se u tom dijelu okrećemo analizi izazova europskog obrazovanja i zašto je bilo potrebno podrobnije se posvetiti jačanju obrazovne politike. Republika Hrvatska 1. srpnja 2013. godine postaje punopravna članica Europske unije i prihvaća harmonizaciju europskog prava. Analiza, u ovom dijelu rada, je usmjerena na Hrvatski napredak u obrazovanju kao punopravne članice Europske unije, i koji je plan Republike Hrvatske za daljnji razvoj i prilagođavanje obrazovne politike svojim građanima. U radu će se nastojati objasniti razlozi zašto ulazak Hrvatske u Europsku uniji je pogodan za obrazovanje sada i u budućnosti. Na kraju će se prikazati plan Republike Hrvatske za daljnju suradnju sa programima i fondovima Europske unije koji su snažan oslonac i potpora za napredak obrazovne politike u budućnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Politologija