Pregled bibliografske jedinice broj: 1239021
Studiranje tijekom pandemije
Studiranje tijekom pandemije // Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2 In memoriam prof. emer. dr. sc. Milan Matijević / Velički, Damir ; Dumančić, Mario (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Zavod za znanstvenoistraživački i umjetnički rad u Bjelovaru Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti, 2022. str. 1-21
CROSBI ID: 1239021 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Studiranje tijekom pandemije
(Studying During the Pandemic)
Autori
Visković, Ivana ; Šimić, Katarina ; Marušić, Tončo
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2 In memoriam prof. emer. dr. sc. Milan Matijević
Urednik/ci
Velički, Damir ; Dumančić, Mario
Izdavač
Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Zavod za znanstvenoistraživački i umjetnički rad u Bjelovaru Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti
Grad
Zagreb
Godina
2022
Raspon stranica
1-21
ISBN
978-953-380-002-8
Ključne riječi
dostupnost ; institucionalna organizacija nastave na daljinu ; IKT kompetencije ; online nastava ; studenti RPOO ; umrežavanje
(accessibility ; ECE students ; ICT competencies ; institutional organization of distance learning ; networking ; online teaching)
Sažetak
Izvjesna zastupljenost online nastave u budućnosti, usmjerava na istraživanje optimalnih oblika studiranja uz primjenu IKT. Ispitano je zato iskustvo i mišljenje studenata (N=269) kao polazište istraživanja optimalnih mogućnosti. Za potrebe istraživanja, slijedom teorijskog istraživanja i empirijskog uvida u nastavu, konstruiran je upitnik Učenje u doba Corone (α= , 782). Nalazi istraživanja ukazuju da je većina studenata nezadovoljna online nastavom što je moguće tumačiti subjektivnim razlozima i kontekstualnim uvjetima. Obiteljski status studenata u uzorku prediktorska je varijabla procjene uvjeta studiranja. Sudionici istraživanja pozitivno procjenjuju samo veću dostupnost nastavnika. Iako se javljaju nove strategije učenja, nije zapažena statistički značajna razlika (samo)procjene pristupa učenju prije i tijekom pandemije. Primjenom metode glavnih komponenti, uz promax rotaciju bazične solucije, izdvojeno je 5 glavnih komponenti kvalitete studiranja tijekom pandemije koji zajedno objašnjavaju 59, 359% varijance. Moguće ih je tumačiti kao institucionalno- organizacijske uvjete, objektivna ograničenja online nastave, osobne mogućnosti studenata, osobna ograničenja studenta te (pre) opterećenost studijskim obvezama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija