Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1239021

Studiranje tijekom pandemije


Visković, Ivana; Šimić, Katarina; Marušić, Tončo
Studiranje tijekom pandemije // Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2 In memoriam prof. emer. dr. sc. Milan Matijević / Velički, Damir ; Dumančić, Mario (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Zavod za znanstvenoistraživački i umjetnički rad u Bjelovaru Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti, 2022. str. 1-21


CROSBI ID: 1239021 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Studiranje tijekom pandemije
(Studying During the Pandemic)

Autori
Visković, Ivana ; Šimić, Katarina ; Marušić, Tončo

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2 In memoriam prof. emer. dr. sc. Milan Matijević

Urednik/ci
Velički, Damir ; Dumančić, Mario

Izdavač
Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Zavod za znanstvenoistraživački i umjetnički rad u Bjelovaru Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti

Grad
Zagreb

Godina
2022

Raspon stranica
1-21

ISBN
978-953-380-002-8

Ključne riječi
dostupnost ; institucionalna organizacija nastave na daljinu ; IKT kompetencije ; online nastava ; studenti RPOO ; umrežavanje
(accessibility ; ECE students ; ICT competencies ; institutional organization of distance learning ; networking ; online teaching)

Sažetak
Izvjesna zastupljenost online nastave u budućnosti, usmjerava na istraživanje optimalnih oblika studiranja uz primjenu IKT. Ispitano je zato iskustvo i mišljenje studenata (N=269) kao polazište istraživanja optimalnih mogućnosti. Za potrebe istraživanja, slijedom teorijskog istraživanja i empirijskog uvida u nastavu, konstruiran je upitnik Učenje u doba Corone (α= , 782). Nalazi istraživanja ukazuju da je većina studenata nezadovoljna online nastavom što je moguće tumačiti subjektivnim razlozima i kontekstualnim uvjetima. Obiteljski status studenata u uzorku prediktorska je varijabla procjene uvjeta studiranja. Sudionici istraživanja pozitivno procjenjuju samo veću dostupnost nastavnika. Iako se javljaju nove strategije učenja, nije zapažena statistički značajna razlika (samo)procjene pristupa učenju prije i tijekom pandemije. Primjenom metode glavnih komponenti, uz promax rotaciju bazične solucije, izdvojeno je 5 glavnih komponenti kvalitete studiranja tijekom pandemije koji zajedno objašnjavaju 59, 359% varijance. Moguće ih je tumačiti kao institucionalno- organizacijske uvjete, objektivna ograničenja online nastave, osobne mogućnosti studenata, osobna ograničenja studenta te (pre) opterećenost studijskim obvezama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Ivana Visković (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hub.ufzg.hr hub.ufzg.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Visković, Ivana; Šimić, Katarina; Marušić, Tončo
Studiranje tijekom pandemije // Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2 In memoriam prof. emer. dr. sc. Milan Matijević / Velički, Damir ; Dumančić, Mario (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Zavod za znanstvenoistraživački i umjetnički rad u Bjelovaru Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti, 2022. str. 1-21
Visković, I., Šimić, K. & Marušić, T. (2022) Studiranje tijekom pandemije. U: Velički, D. & Dumančić, M. (ur.) Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2 In memoriam prof. emer. dr. sc. Milan Matijević. Zagreb, Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Zavod za znanstvenoistraživački i umjetnički rad u Bjelovaru Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti, str. 1-21.
@inbook{inbook, author = {Viskovi\'{c}, Ivana and \v{S}imi\'{c}, Katarina and Maru\v{s}i\'{c}, Ton\v{c}o}, year = {2022}, pages = {1-21}, keywords = {dostupnost, institucionalna organizacija nastave na daljinu, IKT kompetencije, online nastava, studenti RPOO, umre\v{z}avanje}, isbn = {978-953-380-002-8}, title = {Studiranje tijekom pandemije}, keyword = {dostupnost, institucionalna organizacija nastave na daljinu, IKT kompetencije, online nastava, studenti RPOO, umre\v{z}avanje}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu ; Zavod za znanstvenoistra\v{z}iva\v{c}ki i umjetni\v{c}ki rad u Bjelovaru Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Viskovi\'{c}, Ivana and \v{S}imi\'{c}, Katarina and Maru\v{s}i\'{c}, Ton\v{c}o}, year = {2022}, pages = {1-21}, keywords = {accessibility, ECE students, ICT competencies, institutional organization of distance learning, networking, online teaching}, isbn = {978-953-380-002-8}, title = {Studying During the Pandemic}, keyword = {accessibility, ECE students, ICT competencies, institutional organization of distance learning, networking, online teaching}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu ; Zavod za znanstvenoistra\v{z}iva\v{c}ki i umjetni\v{c}ki rad u Bjelovaru Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font