Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1238959

Mješovito poučavanje u praksi: slobodni izvori


Kozina, Andrija
Mješovito poučavanje u praksi: slobodni izvori // ZBORNIK/BOOK OF PROCEEDINGS STOO2 Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2 In memoriam prof. emer. dr. sc. Milan Matijević / Velički Damir, Dumančić Mario (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Zavod za znanstvenoistraživački rad u Bjelovaru Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti, 2022. str. 3-3 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1238959 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Mješovito poučavanje u praksi: slobodni izvori
(Blended teaching in practice: free sources)

Autori
Kozina, Andrija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
ZBORNIK/BOOK OF PROCEEDINGS STOO2 Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2 In memoriam prof. emer. dr. sc. Milan Matijević / Velički Damir, Dumančić Mario - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Zavod za znanstvenoistraživački rad u Bjelovaru Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti, 2022, 3-3

ISBN
978-953-380-002-8

Skup
2. međunarodna znanstvena i umjetnička konferencija Suvremene teme u odgoju i obrazovanju (STOO 2)

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 20.05.2022. - 21.05.2022

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
alati za e-obrazovanje ; interaktivni plakati ; nesinkronizirano poučavanje ; sinkronizirano poučavanje
(e-learning tools ; interactive posters ; a synchronous teaching ; synchronized teaching)

Sažetak
Za vrijeme pandemije koronavirusa širom svijeta tražila su se alternativna rješenja kako prilagoditi modele i preporuke za rad u uvjetima povezanim s bolesti. Izazov je uskladiti osiguranje epidemioloških mjera i nužnog kontinuiranog poučavanja na svim razinama obrazovanja − od osnovnoškolskog do visokoškolskog. Za takvu situaciju jedno je od boljih rješenja provedba mješovitog poučavanja (engl. blended learning, hybrid learning, mixed mode learning). Zamisao je i cilj mješovitog poučavanja sinergija najboljih značajki klasičnog predavanja s elementima e-učenja, uz upotrebe raznih oblika radionica i vježbi kako bi se postigli najbolji rezultati u poučavanju. Mješovito poučavanje prirodan je slijed razvoja tradicionalnih oblika poučavanja, npr. predavačkog, u aktivne, visokoprilagođene individualizirane oblike uz primjenu komunikacijsko-informacijske tehnologije. Primjenom različitih metoda poučavanja zainteresiranost i aktivnost polaznika vrlo je visoka, a samom se zainteresiranosti i aktivnosti polaznika lakše ostvaruju ishodi učenja. U radu su prikazani različiti oblici provedbe mješovitog poučavanja primjenom klasičnih nastavnih metoda i dostupnih slobodnih alata na javno dostupnoj globalnoj podatkovnoj mreži − internetu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb,
Sveučilište u Zagrebu

Profili:

Avatar Url Andrija Kozina (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada hub.ufzg.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Kozina, Andrija
Mješovito poučavanje u praksi: slobodni izvori // ZBORNIK/BOOK OF PROCEEDINGS STOO2 Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2 In memoriam prof. emer. dr. sc. Milan Matijević / Velički Damir, Dumančić Mario (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Zavod za znanstvenoistraživački rad u Bjelovaru Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti, 2022. str. 3-3 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Kozina, A. (2022) Mješovito poučavanje u praksi: slobodni izvori. U: Velički Damir, D. (ur.)ZBORNIK/BOOK OF PROCEEDINGS STOO2 Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2 In memoriam prof. emer. dr. sc. Milan Matijević.
@article{article, author = {Kozina, Andrija}, editor = {Veli\v{c}ki Damir, D.}, year = {2022}, pages = {3-3}, keywords = {alati za e-obrazovanje, interaktivni plakati, nesinkronizirano pou\v{c}avanje, sinkronizirano pou\v{c}avanje}, isbn = {978-953-380-002-8}, title = {Mje\v{s}ovito pou\v{c}avanje u praksi: slobodni izvori}, keyword = {alati za e-obrazovanje, interaktivni plakati, nesinkronizirano pou\v{c}avanje, sinkronizirano pou\v{c}avanje}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu ; Zavod za znanstvenoistra\v{z}iva\v{c}ki rad u Bjelovaru Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Kozina, Andrija}, editor = {Veli\v{c}ki Damir, D.}, year = {2022}, pages = {3-3}, keywords = {e-learning tools, interactive posters, a synchronous teaching, synchronized teaching}, isbn = {978-953-380-002-8}, title = {Blended teaching in practice: free sources}, keyword = {e-learning tools, interactive posters, a synchronous teaching, synchronized teaching}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu ; Zavod za znanstvenoistra\v{z}iva\v{c}ki rad u Bjelovaru Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font