Pregled bibliografske jedinice broj: 1238760
EKONOMSKI I USLUŽNI TRENDOVI KAMPIRANJA U HRVATSKOJ
EKONOMSKI I USLUŽNI TRENDOVI KAMPIRANJA U HRVATSKOJ, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1238760 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
EKONOMSKI I USLUŽNI TRENDOVI KAMPIRANJA U HRVATSKOJ
(ECONOMIC AND SERVICE TRENDS OF CAMPING IN CROATIA)
Autori
Stipinović, Duje
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
20.12
Godina
2022
Stranica
53
Mentor
Altaras Penda, Ivor
Ključne riječi
kampiranje, trendovi, oprema za kampiranje, usluge i sadržaji u kampovima, camping organizacije
(camping, trends, camping equipment, services in camps, camping organizations)
Sažetak
Kampiranje danas obilježavaju brojni trendovi i promjene. Prva velika promjena je ona koja se odnosi na tehnološki razvoj opreme za kampiranje, koja je sve kvalitetnija i pruža veći stupanj komfora ; druga velika promjena je ona koja se odnosi na sve jače pozicioniranje kampiranja kao važne grane turizma. Sa godinama potražnja za uslugom kampiranja u hrvatskim kampovima raste uslijed čaga raste broj kampova i smještajnih jedinica u hrvatskim kampovima. Kampiranje kao turistička ponuda u Hrvatskoj je pretežito sezonskog karaktera i uvelike ovisi o inozemnim turistima/kampistima. Treća velika promjena je širenje usluga i sadržaja koje nude kampovi u Hrvatskoj. Hrvatski kampovi se sve više okreću prema glamping usluzi te nude kvalitetnu uslugu i sadržaje namijenjenima za imućne goste. Kada govorimo o uslugama i sadržajima, u hrvatskim kampovima izražen je trend širenja sadržaja u kampovima i trend razvoja samoodrživih usluga u kampovima. Trend širenja sadržaja u kampovima usmjeren je prema razvoju zaokružene turističke ponude na razini kampa dok je trend razvoja samoodrživih usluga u kampovima usmjeren prema razvoju inovativnih usluga kojima se značajno unaprjeđuje samostalnost i neovisnost kampa. Camping organizacije značajno utječu na razvoj kvalitete u hrvatskim kampova kroz svoje publikacije kojima upoznaju javnost o inovacijama u svijetu kampiranja te dodjeljivanjem priznanja i nagrada kampovima koji su dosegli potrebnu razinu kvalitete pružanja usluge u kampovima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija