Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1238760

EKONOMSKI I USLUŽNI TRENDOVI KAMPIRANJA U HRVATSKOJ


Stipinović, Duje
EKONOMSKI I USLUŽNI TRENDOVI KAMPIRANJA U HRVATSKOJ, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb


CROSBI ID: 1238760 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
EKONOMSKI I USLUŽNI TRENDOVI KAMPIRANJA U HRVATSKOJ
(ECONOMIC AND SERVICE TRENDS OF CAMPING IN CROATIA)

Autori
Stipinović, Duje

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Mjesto
Zagreb

Datum
20.12

Godina
2022

Stranica
53

Mentor
Altaras Penda, Ivor

Ključne riječi
kampiranje, trendovi, oprema za kampiranje, usluge i sadržaji u kampovima, camping organizacije
(camping, trends, camping equipment, services in camps, camping organizations)

Sažetak
Kampiranje danas obilježavaju brojni trendovi i promjene. Prva velika promjena je ona koja se odnosi na tehnološki razvoj opreme za kampiranje, koja je sve kvalitetnija i pruža veći stupanj komfora ; druga velika promjena je ona koja se odnosi na sve jače pozicioniranje kampiranja kao važne grane turizma. Sa godinama potražnja za uslugom kampiranja u hrvatskim kampovima raste uslijed čaga raste broj kampova i smještajnih jedinica u hrvatskim kampovima. Kampiranje kao turistička ponuda u Hrvatskoj je pretežito sezonskog karaktera i uvelike ovisi o inozemnim turistima/kampistima. Treća velika promjena je širenje usluga i sadržaja koje nude kampovi u Hrvatskoj. Hrvatski kampovi se sve više okreću prema glamping usluzi te nude kvalitetnu uslugu i sadržaje namijenjenima za imućne goste. Kada govorimo o uslugama i sadržajima, u hrvatskim kampovima izražen je trend širenja sadržaja u kampovima i trend razvoja samoodrživih usluga u kampovima. Trend širenja sadržaja u kampovima usmjeren je prema razvoju zaokružene turističke ponude na razini kampa dok je trend razvoja samoodrživih usluga u kampovima usmjeren prema razvoju inovativnih usluga kojima se značajno unaprjeđuje samostalnost i neovisnost kampa. Camping organizacije značajno utječu na razvoj kvalitete u hrvatskim kampova kroz svoje publikacije kojima upoznaju javnost o inovacijama u svijetu kampiranja te dodjeljivanjem priznanja i nagrada kampovima koji su dosegli potrebnu razinu kvalitete pružanja usluge u kampovima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Libertas

Profili:

Avatar Url Ivor Altaras Penda (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Stipinović, Duje
EKONOMSKI I USLUŽNI TRENDOVI KAMPIRANJA U HRVATSKOJ, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
Stipinović, D. (2022) 'EKONOMSKI I USLUŽNI TRENDOVI KAMPIRANJA U HRVATSKOJ', diplomski rad, preddiplomski, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Stipinovi\'{c}, Duje}, year = {2022}, pages = {53}, keywords = {kampiranje, trendovi, oprema za kampiranje, usluge i sadr\v{z}aji u kampovima, camping organizacije}, title = {EKONOMSKI I USLU\v{Z}NI TRENDOVI KAMPIRANJA U HRVATSKOJ}, keyword = {kampiranje, trendovi, oprema za kampiranje, usluge i sadr\v{z}aji u kampovima, camping organizacije}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Stipinovi\'{c}, Duje}, year = {2022}, pages = {53}, keywords = {camping, trends, camping equipment, services in camps, camping organizations}, title = {ECONOMIC AND SERVICE TRENDS OF CAMPING IN CROATIA}, keyword = {camping, trends, camping equipment, services in camps, camping organizations}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font