Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1238691

UTJECAJ DRUŠTVENIH TRENDOVA NA PRODAJU POLJOPRIVREDNIH PROIZVODA


Rončević, Ante; Sever, Viktorija
UTJECAJ DRUŠTVENIH TRENDOVA NA PRODAJU POLJOPRIVREDNIH PROIZVODA // 7th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2022), Book of Papers / Gregurec, Iva (ur.).
Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2022. str. 31-40 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1238691 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
UTJECAJ DRUŠTVENIH TRENDOVA NA PRODAJU POLJOPRIVREDNIH PROIZVODA
(THE INFLUENCE OF SOCIAL TRENDS ON THE SALE OF AGRICULTURAL PRODUCTS)

Autori
Rončević, Ante ; Sever, Viktorija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
7th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2022), Book of Papers / Gregurec, Iva - Varaždin : Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2022, 31-40

Skup
7th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2022)

Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 21.10.2022

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
društvene mreže ; e-trgovina ; ponašanje potrošača
(social networks ; e-commerce ; consumer behavior)

Sažetak
Razvoj tehnologija za sobom povlači i promjene u poslovanju te dolazi do promjena na tržištu koje reguliraju potrošači sami. Stoga je predmet ovog rada istražiti promjene u ponašanjima potrošača pod utjecajem razvoja raznih digitalnih kanala prodaje. Pri čemu je cilj rada bilo ustanoviti da li tehnološki razvoj ima utjecaj na prodaju poljoprivrednih proizvoda te imaju li društveni trendovi također utjecaj na prodaju poljoprivrednih proizvoda. Brzim napretkom tehnologije upitno je jesu li potrošači spremni na prihvaćanje novih oblika prodaje te jesu li i prodavači spremni prilagoditi se promjenama koje potrošači zahtijevaju. Ujedno sve većim iseljavanjem stanovništva postavlja se pitanje je li moguće razvojem e-trgovine u ruralni područjima zaustaviti masovno iseljavanje stanovnika te potaknuti mlade da ostanu u ruralnim područjima. S druge strane povećanjem prodaje poljoprivrednih proizvoda u raznim trgovina te putem e-trgovine nameće se pitanje hoće li tržnice opstati pod pritiskom trgovačkih lanaca. Za potrebe ovoga rada provedena je online anketa na uzorku od 100 ispitanika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica

Profili:

Avatar Url Ante Rončević (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

crodma.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Rončević, Ante; Sever, Viktorija
UTJECAJ DRUŠTVENIH TRENDOVA NA PRODAJU POLJOPRIVREDNIH PROIZVODA // 7th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2022), Book of Papers / Gregurec, Iva (ur.).
Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2022. str. 31-40 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Rončević, A. & Sever, V. (2022) UTJECAJ DRUŠTVENIH TRENDOVA NA PRODAJU POLJOPRIVREDNIH PROIZVODA. U: Gregurec, I. (ur.)7th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2022), Book of Papers.
@article{article, author = {Ron\v{c}evi\'{c}, Ante and Sever, Viktorija}, editor = {Gregurec, I.}, year = {2022}, pages = {31-40}, keywords = {dru\v{s}tvene mre\v{z}e, e-trgovina, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a}, title = {UTJECAJ DRU\v{S}TVENIH TRENDOVA NA PRODAJU POLJOPRIVREDNIH PROIZVODA}, keyword = {dru\v{s}tvene mre\v{z}e, e-trgovina, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a}, publisher = {Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA)}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }
@article{article, author = {Ron\v{c}evi\'{c}, Ante and Sever, Viktorija}, editor = {Gregurec, I.}, year = {2022}, pages = {31-40}, keywords = {social networks, e-commerce, consumer behavior}, title = {THE INFLUENCE OF SOCIAL TRENDS ON THE SALE OF AGRICULTURAL PRODUCTS}, keyword = {social networks, e-commerce, consumer behavior}, publisher = {Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA)}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font