Pregled bibliografske jedinice broj: 1238610
Božićonomija
Božićonomija, 2022. (popularni rad).
CROSBI ID: 1238610 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Božićonomija
(Christmasnomics)
Autori
Sajter, Domagoj
Izvornik
Prilika, mjesečni prilog Glasa Koncila, 12/2022
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, popularni rad
Godina
2022
Ključne riječi
božić, ekonomija, komercijalizacija
(Christmas, economy, commercialization)
Sažetak
Otkud i otkad to da su Božić i ekonomija svezani u čvor? Kako smo se našli u Božićonomiji – čudnovatoj hiper-komercijaliziranoj ekonomiji s fasadom dekoriranom božićnim motivima iza koje ne stoji skoro pa ništa osim utrke za zaradom? Celofanski Božić kakvog danas poznajemo, naravno, nije postojao oduvijek. Božićonomija ima svoju povijest, i zgodno je promotriti koje su neke od ključnih anegdota koje okružuju i koje su doprinijele totalnoj profanaciji drugog najznačajnijeg kršćanskog blagdana.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Otkud i otkad to da su Božić i ekonomija svezani u čvor? Kako smo se našli u Božićonomiji – čudnovatoj hiper-komercijaliziranoj ekonomiji s fasadom dekoriranom božićnim motivima iza koje ne stoji skoro pa ništa osim utrke za zaradom?
Celofanski Božić kakvog danas poznajemo, naravno, nije postojao oduvijek. Božićonomija ima svoju povijest, i zgodno je promotriti koje su neke od ključnih anegdota koje okružuju i koje su doprinijele totalnoj profanaciji drugog najznačajnijeg kršćanskog blagdana.