Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1238357

UTJECAJ DIGITALNOG MARKETINGA NA STAVOVE POTROŠAČA


Gedžić, Mara
UTJECAJ DIGITALNOG MARKETINGA NA STAVOVE POTROŠAČA, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Preddiplomski sveučilišni studij Međunarodno poslovanje, Zagreb


CROSBI ID: 1238357 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
UTJECAJ DIGITALNOG MARKETINGA NA STAVOVE POTROŠAČA
(THE INFLUENCE OF DIGITAL MARKETING ON CONSUMER ATTITUDES)

Autori
Gedžić, Mara

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Preddiplomski sveučilišni studij Međunarodno poslovanje

Mjesto
Zagreb

Datum
14.12

Godina
2022

Stranica
39

Mentor
Guzovski, Marina

Ključne riječi
marketing, digitalni marketing, stavovi, ponašanje potrošača
(marketing, digital marketing, attitudes, consumer behaviour)

Sažetak
U radu se razmatra način na koji digitalni marketing, kao rezultat korištenja novih tehnologija i suvremenih medija, utječe na stavove i ponašanje potrošača. U radu su prikazani rezultati provedenog istraživanja o utjecaju digitalnog marketinga na stavove i navike potrošača glede prihvaćanja digitalnog marketinga, odnosno njegovih pogodnosti u poslovanju i korištenju

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Libertas

Profili:

Avatar Url Marina Guzovski (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Gedžić, Mara
UTJECAJ DIGITALNOG MARKETINGA NA STAVOVE POTROŠAČA, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Preddiplomski sveučilišni studij Međunarodno poslovanje, Zagreb
Gedžić, M. (2022) 'UTJECAJ DIGITALNOG MARKETINGA NA STAVOVE POTROŠAČA', diplomski rad, preddiplomski, Preddiplomski sveučilišni studij Međunarodno poslovanje, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Ged\v{z}i\'{c}, Mara}, year = {2022}, pages = {39}, keywords = {marketing, digitalni marketing, stavovi, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a}, title = {UTJECAJ DIGITALNOG MARKETINGA NA STAVOVE POTRO\v{S}A\v{C}A}, keyword = {marketing, digitalni marketing, stavovi, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Ged\v{z}i\'{c}, Mara}, year = {2022}, pages = {39}, keywords = {marketing, digital marketing, attitudes, consumer behaviour}, title = {THE INFLUENCE OF DIGITAL MARKETING ON CONSUMER ATTITUDES}, keyword = {marketing, digital marketing, attitudes, consumer behaviour}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font