Pregled bibliografske jedinice broj: 1238357
UTJECAJ DIGITALNOG MARKETINGA NA STAVOVE POTROŠAČA
UTJECAJ DIGITALNOG MARKETINGA NA STAVOVE POTROŠAČA, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Preddiplomski sveučilišni studij Međunarodno poslovanje, Zagreb
CROSBI ID: 1238357 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
UTJECAJ DIGITALNOG MARKETINGA NA STAVOVE POTROŠAČA
(THE INFLUENCE OF DIGITAL MARKETING ON CONSUMER
ATTITUDES)
Autori
Gedžić, Mara
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Preddiplomski sveučilišni studij Međunarodno poslovanje
Mjesto
Zagreb
Datum
14.12
Godina
2022
Stranica
39
Mentor
Guzovski, Marina
Ključne riječi
marketing, digitalni marketing, stavovi, ponašanje potrošača
(marketing, digital marketing, attitudes, consumer behaviour)
Sažetak
U radu se razmatra način na koji digitalni marketing, kao rezultat korištenja novih tehnologija i suvremenih medija, utječe na stavove i ponašanje potrošača. U radu su prikazani rezultati provedenog istraživanja o utjecaju digitalnog marketinga na stavove i navike potrošača glede prihvaćanja digitalnog marketinga, odnosno njegovih pogodnosti u poslovanju i korištenju
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija