Pregled bibliografske jedinice broj: 123823
(Re)afirmacija učiteljske obrazovne kompetencije
(Re)afirmacija učiteljske obrazovne kompetencije // Odgoj, obrazovanje i pedagogija u razvitku hrvatskog društva:zbornik radova Sabora pedagoga Hrvatske / Vrgoč, Hrvoje (ur.).
Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor, 2003. str. 84-92 (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 123823 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
(Re)afirmacija učiteljske obrazovne kompetencije
((Re)affirmation of the teacher education competence)
Autori
Cindrić, Mijo
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
Odgoj, obrazovanje i pedagogija u razvitku hrvatskog društva:zbornik radova Sabora pedagoga Hrvatske
/ Vrgoč, Hrvoje - Zagreb : Hrvatski pedagoško-književni zbor, 2003, 84-92
Skup
Odgoj, obrazovanje i pedagogija u razvitku hrvatskog društva
Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 08.05.2003. - 10.05.2003
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
obrazovna kompetencija; stručna kompetencija; sukcesivni model; obrazovni standardi; refleksivni praktičar; pedagoško-psihološka izobrazba
(educational competence; professional competence; reflexive practitioner; teacher education system; pedagogical-psychological education)
Sažetak
Zahvaljujući brzom razvoju znanosti i tehnologije porasla je društvena uloga obrazovanja. I učiteljeva uloga time postaje zahtjevnija. Tu složenu profesionalnu ulogu može uspješno ostvarivati učitelj koji je stekao visoku razinu stručne i obrazovne (pedagoške)kompetentnosti. Zato kurikulum i model sustava učiteljskog obrazovanja treba razvijati, učiniti ga spojivim s kvalitetnijim europskim sustavom i uskladiti ga s preporukama Bolonjske deklaracije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA