Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1238221

Prikaz knjige Mojca Ramšak, Social Impact of Wine Marketing. The Challenge of Digital Technologies to Regulation, Springer, Cham, 2022., 120 str.


Belaj, Melanija
Prikaz knjige Mojca Ramšak, Social Impact of Wine Marketing. The Challenge of Digital Technologies to Regulation, Springer, Cham, 2022., 120 str. // Etnološka tribina : godišnjak Hrvatskog etnološkog društva, 52 (2022), 45; 268-270 (nije recenziran, članak, stručni)


CROSBI ID: 1238221 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Prikaz knjige Mojca Ramšak, Social Impact of Wine Marketing. The Challenge of Digital Technologies to Regulation, Springer, Cham, 2022., 120 str.
(Review od the book by Mojca Ramšak, Social Impact of Wine Marketing. The Challenge of Digital Technologies to Regulation, Springer, Cham, 2022., 120 str. Etnološka tribina 45/52)

Autori
Belaj, Melanija

Izvornik
Etnološka tribina : godišnjak Hrvatskog etnološkog društva (0351-1944) 52 (2022), 45; 268-270

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
prikaz knjige
(review of the book)

Sažetak
Prikaz knjige Mojca Ramšak, Social Impact of Wine Marketing. The Challenge of Digital Technologies to Regulation, Springer, Cham, 2022., 120 str.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Etnologija i antropologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Institut za etnologiju i folkloristiku, Zagreb

Profili:

Avatar Url Melanija Belaj (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Belaj, Melanija
Prikaz knjige Mojca Ramšak, Social Impact of Wine Marketing. The Challenge of Digital Technologies to Regulation, Springer, Cham, 2022., 120 str. // Etnološka tribina : godišnjak Hrvatskog etnološkog društva, 52 (2022), 45; 268-270 (nije recenziran, članak, stručni)
Belaj, M. (2022) Prikaz knjige Mojca Ramšak, Social Impact of Wine Marketing. The Challenge of Digital Technologies to Regulation, Springer, Cham, 2022., 120 str.. Etnološka tribina : godišnjak Hrvatskog etnološkog društva, 52 (45), 268-270.
@article{article, author = {Belaj, Melanija}, year = {2022}, pages = {268-270}, keywords = {prikaz knjige}, journal = {Etnolo\v{s}ka tribina : godi\v{s}njak Hrvatskog etnolo\v{s}kog dru\v{s}tva}, volume = {52}, number = {45}, issn = {0351-1944}, title = {Prikaz knjige Mojca Ram\v{s}ak, Social Impact of Wine Marketing. The Challenge of Digital Technologies to Regulation, Springer, Cham, 2022., 120 str.}, keyword = {prikaz knjige} }
@article{article, author = {Belaj, Melanija}, year = {2022}, pages = {268-270}, keywords = {review of the book}, journal = {Etnolo\v{s}ka tribina : godi\v{s}njak Hrvatskog etnolo\v{s}kog dru\v{s}tva}, volume = {52}, number = {45}, issn = {0351-1944}, title = {Review od the book by Mojca Ram\v{s}ak, Social Impact of Wine Marketing. The Challenge of Digital Technologies to Regulation, Springer, Cham, 2022., 120 str. Etnolo\v{s}ka tribina 45/52}, keyword = {review of the book} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Emerging Sources Citation Index (ESCI)
  • Scopus





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font