Pregled bibliografske jedinice broj: 1238135
Odnosi s javnošću hotela Malin
Odnosi s javnošću hotela Malin, 2022., diplomski rad, diplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1238135 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odnosi s javnošću hotela Malin
(Hotel Malin Public Relations)
Autori
Matek, Dajana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
15.11
Godina
2022
Stranica
59
Mentor
Carev, Danijel
Ključne riječi
odnosi s javnošću, hotelijerstvo, Hotel Malin, komunikacijski aspekt odnosa s javnošću
(Public Relations, Hotel Management, Hotel Malin, Communication aspect of public relations)
Sažetak
Komunikacija je ključna za uspješno poslovanje u hotelijerstvu, a odnosi s javnošću djeluju kao sredstvo kojim se javnost usmjerava u cilju promjene stavova ili postupaka kroz korištenje komunikacije. Osobitu primjenu imaju u turizmu, gdje im je svrha stvaranje pozitivne slike o nekoj destinaciji. Dobri odnosi s medijima potpomažu odnose s javnošću jer mediji imaju vrlo velik utjecaj na mišljenje javnosti. Stvaranje ponude koja je autentična se realizira prepoznatljivost unutar turističkog tržišta, a na tom tržištu opstaju one destinacije koje se ističu po nečemu, koje imaju svoje posebnosti. Odnosi s javnošću u turizmu moraju biti u mogućnosti utjecati na unapređenje turističke ponude. Za odabir destinacije kod turista odnosi s javnošću imaju vodeću ulogu te su ujedno utjecajan čimbenik kreiranja pozitivne prepoznatljivosti destinacije. U radu je komunikacijski aspekt odnosa s javnošću promatran i analiziran na primjeru Hotela Malin.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija