Pregled bibliografske jedinice broj: 1237531
Socio – kulturni utjecaji turoperatora na turističke destinacije
Socio – kulturni utjecaji turoperatora na turističke destinacije, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1237531 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Socio – kulturni utjecaji turoperatora na turističke destinacije
(Socio-cultural influences of tour operators on tourist destinations)
Autori
Preklushaj, Kristijan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
15.12
Godina
2022
Stranica
40
Mentor
Altaras Penda, Ivor
Ključne riječi
turoperatori, Hrvatska, turistička destinacija, socio – ekonomski učinci
(tour operators, Croatia, tourist destination, socio-economic effects)
Sažetak
Sudionici turističkog sektora u svome djelovanju ulažu napore da bi unaprijedili turističku ponudu i potražnju, čineći ju raznovrsnijom i modernijom, odnosno objedinjavajući spektar ponude turističkih usluga. S obzirom na širok spektar ponude destinacija, svaka destinacija mora uhvatiti tempo razvoja i ponuditi konkurentne proizvode po kojima će se istaknuti među drugim destinacijama. Turistička destinacija tako predstavlja ukupan rekreativan i odmorišni sadržaj koji je smješten na jednoj lokaciji i koji se nudi turistu brojnost turističkih proizvoda na jednom mjestu te je kao takva bitan element turističke ponude. Da bi se destinacija razvila u konkurentno turističko središte potrebno je usavršiti i obogatiti paletu njezinih proizvoda te ju učiniti konkurentnom na turističkom tržištu. Socio – ekonomski utjecaji turoperatora na razvoj turističkih destinacija se očituju kroz unapređenje ekonomskog razvoja destinacija te razvoj multikulturalnih razlika dolaskom turista. Lokalno društvo i ekonomija dovođenjem turista u određene destinacije ostvaruju ekonomski razvoj, rast turističkih pokazatelja i turističke potrošnje. Turoperatori danas zakupljuju velike turističke kapacitete i primjenjuju visoku tehnologiju poslovanja s ciljem zadovoljenja svojih potreba turista. Opni stvaraju jedinstven turistički proizvod, iako Hrvatska nazaduje u turoperatorskom poslovanju u odnosu na Europu i svijet. Uzimajući u obzir povijesni razvoj turoperatorstva u Hrvatskoj, naša zemlja mora uvelike poraditi na njihovu napretku ako želi postati konkurentna na svjetskom turističkom tržištu kao zemlja koja ima jedne od najrazvijenijih turoperatora.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija