Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1237531

Socio – kulturni utjecaji turoperatora na turističke destinacije


Preklushaj, Kristijan
Socio – kulturni utjecaji turoperatora na turističke destinacije, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb


CROSBI ID: 1237531 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Socio – kulturni utjecaji turoperatora na turističke destinacije
(Socio-cultural influences of tour operators on tourist destinations)

Autori
Preklushaj, Kristijan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Mjesto
Zagreb

Datum
15.12

Godina
2022

Stranica
40

Mentor
Altaras Penda, Ivor

Ključne riječi
turoperatori, Hrvatska, turistička destinacija, socio – ekonomski učinci
(tour operators, Croatia, tourist destination, socio-economic effects)

Sažetak
Sudionici turističkog sektora u svome djelovanju ulažu napore da bi unaprijedili turističku ponudu i potražnju, čineći ju raznovrsnijom i modernijom, odnosno objedinjavajući spektar ponude turističkih usluga. S obzirom na širok spektar ponude destinacija, svaka destinacija mora uhvatiti tempo razvoja i ponuditi konkurentne proizvode po kojima će se istaknuti među drugim destinacijama. Turistička destinacija tako predstavlja ukupan rekreativan i odmorišni sadržaj koji je smješten na jednoj lokaciji i koji se nudi turistu brojnost turističkih proizvoda na jednom mjestu te je kao takva bitan element turističke ponude. Da bi se destinacija razvila u konkurentno turističko središte potrebno je usavršiti i obogatiti paletu njezinih proizvoda te ju učiniti konkurentnom na turističkom tržištu. Socio – ekonomski utjecaji turoperatora na razvoj turističkih destinacija se očituju kroz unapređenje ekonomskog razvoja destinacija te razvoj multikulturalnih razlika dolaskom turista. Lokalno društvo i ekonomija dovođenjem turista u određene destinacije ostvaruju ekonomski razvoj, rast turističkih pokazatelja i turističke potrošnje. Turoperatori danas zakupljuju velike turističke kapacitete i primjenjuju visoku tehnologiju poslovanja s ciljem zadovoljenja svojih potreba turista. Opni stvaraju jedinstven turistički proizvod, iako Hrvatska nazaduje u turoperatorskom poslovanju u odnosu na Europu i svijet. Uzimajući u obzir povijesni razvoj turoperatorstva u Hrvatskoj, naša zemlja mora uvelike poraditi na njihovu napretku ako želi postati konkurentna na svjetskom turističkom tržištu kao zemlja koja ima jedne od najrazvijenijih turoperatora.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Libertas

Profili:

Avatar Url Ivor Altaras Penda (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Preklushaj, Kristijan
Socio – kulturni utjecaji turoperatora na turističke destinacije, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
Preklushaj, K. (2022) 'Socio – kulturni utjecaji turoperatora na turističke destinacije', diplomski rad, preddiplomski, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Preklushaj, Kristijan}, year = {2022}, pages = {40}, keywords = {turoperatori, Hrvatska, turisti\v{c}ka destinacija, socio – ekonomski u\v{c}inci}, title = {Socio – kulturni utjecaji turoperatora na turisti\v{c}ke destinacije}, keyword = {turoperatori, Hrvatska, turisti\v{c}ka destinacija, socio – ekonomski u\v{c}inci}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Preklushaj, Kristijan}, year = {2022}, pages = {40}, keywords = {tour operators, Croatia, tourist destination, socio-economic effects}, title = {Socio-cultural influences of tour operators on tourist destinations}, keyword = {tour operators, Croatia, tourist destination, socio-economic effects}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font