Pregled bibliografske jedinice broj: 1237381
Razlike u razini uživanja kod provođenja tjelesnih aktivnosti s obzirom na spol
Razlike u razini uživanja kod provođenja tjelesnih aktivnosti s obzirom na spol // Zbornik radova Međunarodne znanstveno stručne konferencije 28. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske: Odgovor kineziologije na suvremeni način života / Babić, Vesna (ur.).
Zagreb, 2019. str. 444-450 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1237381 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razlike u razini uživanja kod provođenja tjelesnih aktivnosti s obzirom na spol
(Differences in the level of physical activity enjoyment during physical activities with regard to gender)
Autori
Alić, Jelena ; Vidaković Samaržija Donata
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova Međunarodne znanstveno stručne konferencije 28. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske: Odgovor kineziologije na suvremeni način života
/ Babić, Vesna - Zagreb, 2019, 444-450
ISBN
978-953-7965-12-9
Skup
28. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske: Odgovor kineziologije na suvremeni način života: Znanstveno - stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 26.06.2019. - 29.06.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
uživanje ; tjelesna aktivnost ; razlike ; učenici ; spol
(enjoyment ; physical activity ; differences ; students ; gender)
Sažetak
Cilj je ovog rada bio utvrditi postoje li razlike u ukupnoj razini uživanja u tjelesnim aktivnostima s obzirom na spol. Istraživanje je provedeno u Zadru na uzorku od 156 učenika četvrtih razreda, polaznika OŠ Petra Preradovića i OŠ Zadarski otoci u mjesecu svibnju 2018. godine.U ukupnom uzorku bilo je 89 učenika i 67 učenica prosječne dobi od AS=10, 26 godina i standardne devijacije SD=0, 45. Za procjenu razine uživanja u tjelesnoj aktivnosti korištena je hrvatska verzija Upitnika za procjenu razine uživanja u tjelesnoj aktivnosti – PACES (engl. Physical Activity Enyoment Scale, Motl i sur., 2001). Iako je vrijednost aritmetičke sredina uživanja u TA učenica (AS=4, 27) veća od aritmetičke sredine dobivene za učenike (AS=4, 16), rezultati Mann-Whitneyjeva U testa nisu pokazali statistički značajne razlike u ukupnim razinama uživanja u tjelesnoj aktivnosti između učenica i učenika. U usporedbi s dosadašnjim istraživanjima, gdje je dobiveno kako učenice manje uživaju u TA od učenika (Cairney, Kwan, Velduizen, Hay, Bray i Faught, 2012), u ovom istraživanju ta tvrdnja nije dokazana. Dobivena je statistički značajna razlika u čestici upitnika PACES10-„kada sam tjelesno aktivan/aktivna to mi je korisno” u korist učenica, što pokazuje kako su učenice svjesnije od učenika da su im tjelesne aktivnosti korisne.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kineziologija