Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1237360

Vjeruje ili Generacija Z u društvenu odgovornost? – ispitivanje percepcije društveno odgovornih kompanija i proizvoda


Krneta, Bruno; Ružić, Erik
Vjeruje ili Generacija Z u društvenu odgovornost? – ispitivanje percepcije društveno odgovornih kompanija i proizvoda // Book of Papers: 7th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2022) / Gregurec, Iva ; Keglević Kozjak, Suzana ; Hrustek, Larisa ; Cvetko, Ladislav (ur.).
Varaždin, 2022. str. 1-12 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1237360 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Vjeruje ili Generacija Z u društvenu odgovornost? – ispitivanje percepcije društveno odgovornih kompanija i proizvoda
(Does Generation Z believe in social responsibility? – examination of the perception of socially responsible companies and products)

Autori
Krneta, Bruno ; Ružić, Erik

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Book of Papers: 7th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2022) / Gregurec, Iva ; Keglević Kozjak, Suzana ; Hrustek, Larisa ; Cvetko, Ladislav - Varaždin, 2022, 1-12

Skup
7th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2022)

Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 21.10.2022

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
društveno odgovorni poslovanje ; društvena odgovornost ; generacija Z ; percepcija društvene odgovornosti
(corporate social responsibility ; social responsibility ; Generation Z ;)

Sažetak
Od svoje pojave pa do danas, koncept društveno odgovornog poslovanja postao je sastavnim dijelom poslovnih politika, poslovnih modela i komunikacijskih strategija brojnih kompanija, ali i brojnih drugih vladinih i nevladinih aktera. Apeli na društveno odgovorno postupanje zastupljeni su u brojnim komunikacijskim aktivnostima takvih aktera. Međutim, jedno od ključnih obilježja koja karakteriziraju eru generacije Z je upravo veliki broj promotivnih poruka i informacija kojima su svakodnevno izloženi. Obzirom na navedena obilježja okruženja u kojem se nalaze, proizlazi kako se navedeno odražava na psihografske karakteristike generacije Z u obliku smanjenog interesa za brendovima i kompanijama koje se promoviraju, kao i načinu percepcije propagandnih poruka koji se uvelike razlikuje od prethodnih generacija. U provedenom istraživanju nastojalo se utvrditi na koji način generacija Z percipira društveno odgovorna poduzeća i njihove proizvode. Istraživanje je provedeno na uzroku od 132 ispitanika koji su prema dobnoj skupini pripadnici generacije Z. Prikupljanje podataka provedeno je na Fakultetu ekonomije i turizma „Dr. Mijo Mirković“ u Puli putem anketnog upitnika koji je sadržavao sedam pitanja usmjerenih prema ključnim odrednicama kojima se može utvrditi stav o društvenoj odgovornosti. Istraživanje je provedeno prema uzoru na prethodno provedeno istraživanje od strane Gupta, Reetika and Sankar Sen (2013). Iz istraživanja načelno proizlazi kako pripadnici generacije Z imaju pozitivnu percepciju društveno odgovornih kompanija i njihovih proizvoda.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Erik Ružić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

crodma.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Krneta, Bruno; Ružić, Erik
Vjeruje ili Generacija Z u društvenu odgovornost? – ispitivanje percepcije društveno odgovornih kompanija i proizvoda // Book of Papers: 7th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2022) / Gregurec, Iva ; Keglević Kozjak, Suzana ; Hrustek, Larisa ; Cvetko, Ladislav (ur.).
Varaždin, 2022. str. 1-12 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Krneta, B. & Ružić, E. (2022) Vjeruje ili Generacija Z u društvenu odgovornost? – ispitivanje percepcije društveno odgovornih kompanija i proizvoda. U: Gregurec, I., Keglević Kozjak, S., Hrustek, L. & Cvetko, L. (ur.)Book of Papers: 7th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2022).
@article{article, author = {Krneta, Bruno and Ru\v{z}i\'{c}, Erik}, year = {2022}, pages = {1-12}, keywords = {dru\v{s}tveno odgovorni poslovanje, dru\v{s}tvena odgovornost, generacija Z, percepcija dru\v{s}tvene odgovornosti}, title = {Vjeruje ili Generacija Z u dru\v{s}tvenu odgovornost? – ispitivanje percepcije dru\v{s}tveno odgovornih kompanija i proizvoda}, keyword = {dru\v{s}tveno odgovorni poslovanje, dru\v{s}tvena odgovornost, generacija Z, percepcija dru\v{s}tvene odgovornosti}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }
@article{article, author = {Krneta, Bruno and Ru\v{z}i\'{c}, Erik}, year = {2022}, pages = {1-12}, keywords = {corporate social responsibility, social responsibility, Generation Z, }, title = {Does Generation Z believe in social responsibility? – examination of the perception of socially responsible companies and products}, keyword = {corporate social responsibility, social responsibility, Generation Z, }, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font