Pregled bibliografske jedinice broj: 1237360
Vjeruje ili Generacija Z u društvenu odgovornost? – ispitivanje percepcije društveno odgovornih kompanija i proizvoda
Vjeruje ili Generacija Z u društvenu odgovornost? – ispitivanje percepcije društveno odgovornih kompanija i proizvoda // Book of Papers: 7th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2022) / Gregurec, Iva ; Keglević Kozjak, Suzana ; Hrustek, Larisa ; Cvetko, Ladislav (ur.).
Varaždin, 2022. str. 1-12 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1237360 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vjeruje ili Generacija Z u društvenu odgovornost?
– ispitivanje percepcije društveno odgovornih
kompanija i proizvoda
(Does Generation Z believe in social
responsibility? – examination of the perception of
socially responsible companies and products)
Autori
Krneta, Bruno ; Ružić, Erik
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Book of Papers: 7th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2022)
/ Gregurec, Iva ; Keglević Kozjak, Suzana ; Hrustek, Larisa ; Cvetko, Ladislav - Varaždin, 2022, 1-12
Skup
7th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2022)
Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 21.10.2022
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
društveno odgovorni poslovanje ; društvena odgovornost ; generacija Z ; percepcija društvene odgovornosti
(corporate social responsibility ; social responsibility ; Generation Z ;)
Sažetak
Od svoje pojave pa do danas, koncept društveno odgovornog poslovanja postao je sastavnim dijelom poslovnih politika, poslovnih modela i komunikacijskih strategija brojnih kompanija, ali i brojnih drugih vladinih i nevladinih aktera. Apeli na društveno odgovorno postupanje zastupljeni su u brojnim komunikacijskim aktivnostima takvih aktera. Međutim, jedno od ključnih obilježja koja karakteriziraju eru generacije Z je upravo veliki broj promotivnih poruka i informacija kojima su svakodnevno izloženi. Obzirom na navedena obilježja okruženja u kojem se nalaze, proizlazi kako se navedeno odražava na psihografske karakteristike generacije Z u obliku smanjenog interesa za brendovima i kompanijama koje se promoviraju, kao i načinu percepcije propagandnih poruka koji se uvelike razlikuje od prethodnih generacija. U provedenom istraživanju nastojalo se utvrditi na koji način generacija Z percipira društveno odgovorna poduzeća i njihove proizvode. Istraživanje je provedeno na uzroku od 132 ispitanika koji su prema dobnoj skupini pripadnici generacije Z. Prikupljanje podataka provedeno je na Fakultetu ekonomije i turizma „Dr. Mijo Mirković“ u Puli putem anketnog upitnika koji je sadržavao sedam pitanja usmjerenih prema ključnim odrednicama kojima se može utvrditi stav o društvenoj odgovornosti. Istraživanje je provedeno prema uzoru na prethodno provedeno istraživanje od strane Gupta, Reetika and Sankar Sen (2013). Iz istraživanja načelno proizlazi kako pripadnici generacije Z imaju pozitivnu percepciju društveno odgovornih kompanija i njihovih proizvoda.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija