Pregled bibliografske jedinice broj: 1237212
Društveno-odgovorno poslovanje u kulturi i turizmu. Analiza poslovnih slučajeva i prilagodba COVID-19 okruženju.
Društveno-odgovorno poslovanje u kulturi i turizmu. Analiza poslovnih slučajeva i prilagodba COVID-19 okruženju.. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2021 (monografija)
CROSBI ID: 1237212 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Društveno-odgovorno poslovanje u kulturi i turizmu. Analiza poslovnih slučajeva i prilagodba COVID-19 okruženju.
(Corporate Social Responsibility in Culture and Tourism. Case Study Analyses and Adaptation to COVID-19 Environment.)
Autori
Golja, Tea
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena
Izdavač
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Grad
Pula
Godina
2021
Stranica
257
ISBN
978-953-8278-56-3
Ključne riječi
društveno-odgovoorno poslovanje, kultura i turizam, strategije prilagodbe i ublažavanja, COVID-19
(corporate social responsibility, culture and tourism, adaptation and mitigation strategies, COVID-19)
Sažetak
U prvom poglavlju obrađuje se koncept društveno-odgovornog poslovanja. Tako se razmatra kontekst i evolucija društveno-odgovornog poslovanja, zatim izazovi definiranja koncepta, a argumentiraju se koristi i prednosti takvog poslovanja za organizacije u kulturi i turizmu. Na kraju se posebno osvrće na interesne dionike u kulturi i turizmu i njihov značaj, ulogu i utjecaj koji imaju na organizacije u kulturi i turizmu. Drugo poglavlje potpuno je posvećeno različitim modelima implementacije društveno-odgovornog poslovanja u organizacije u kulturi i turizmu. U trećem se poglavlju predstavljaju analizirane studije slučaja. Posebno se još osvrće na prilagodbu poslovanja odabranih organizacija u krizi uzrokovanoj virusom COVID-19. Vrlo se detaljno analizira model implementacije društveno-odgovornog poslovanja u Scandic Hotels grupi pomoću razlikovanja unutarnje i vanjske dimenzije društveno-odgovornog poslovanja. Onda se prelazi na model implementacije društveno-odgovornog poslovanja prema normi ISO 26000 u slučaju TUI grupe. Treća studija slučaja odnosi se na prezentaciju modela izvještavanja o društveno-odgovornom poslovanju s naglašavanjem strukture i vrijednosti integriranog izvješća. U tu svrhu analizira se slučaj izvještavanja Valamar Riviere d.d. Četvrta se studija bavi analizom modela implementacije društveno-odgovornog poslovanja Muzeja Guggenheim Bilbao. Četvrto poglavlje zaključno je i u njemu se, pored prezentacije autorovih izvornih rezultata istraživanja, raspravlja o budućnosti društveno-odgovornog poslovanja u jeku globalnih promjena, COVID-19, visoke neizvjesnosti i snažne digitalne transformacije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija