Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1236984

12 godina poslije-Predškolska samoregulacija i kasniji učenički život, školski uspjeh, stres, dobrobit - medijacijska uloga strategija suočavanja sa stresom


Zdenka, Brebrić
12 godina poslije-Predškolska samoregulacija i kasniji učenički život, školski uspjeh, stres, dobrobit - medijacijska uloga strategija suočavanja sa stresom // Znanstveni skup Škola - odgoj – obrazovanje: odabrane teme
Bjelovar, Hrvatska, 2022. (predavanje, domaća recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 1236984 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
12 godina poslije-Predškolska samoregulacija i kasniji učenički život, školski uspjeh, stres, dobrobit - medijacijska uloga strategija suočavanja sa stresom
(12 years later- Preschool self-regulation and later student life (school success, stress, well- being - the mediating role of stress coping strategies)

Autori
Zdenka, Brebrić

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni

Skup
Znanstveni skup Škola - odgoj – obrazovanje: odabrane teme

Mjesto i datum
Bjelovar, Hrvatska, 28-28.09.2022

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
dobrobit, samoregulacija, stres, suočavanje sa stresom, školski uspjeh
(: academic achievement, coping with stress, self-regulation, stress, well-being)

Sažetak
Izlaganje govori o rezultatima longitudinalnog istraživanja o utjecaju odgode zadovoljstva ispitanika sa 6 godina na ishode 12 godina poslije, na kraju srednje škole. Taj utjecaj je vidljiv na bitnim aspektima srednjoškolske populacije, a tom utjecaju posreduju strategije suočavanju sa stresom.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Zdenka Brebrić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Zdenka, Brebrić
12 godina poslije-Predškolska samoregulacija i kasniji učenički život, školski uspjeh, stres, dobrobit - medijacijska uloga strategija suočavanja sa stresom // Znanstveni skup Škola - odgoj – obrazovanje: odabrane teme
Bjelovar, Hrvatska, 2022. (predavanje, domaća recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni)
Zdenka, B. (2022) 12 godina poslije-Predškolska samoregulacija i kasniji učenički život, školski uspjeh, stres, dobrobit - medijacijska uloga strategija suočavanja sa stresom. U: Znanstveni skup Škola - odgoj – obrazovanje: odabrane teme.
@article{article, author = {Zdenka, Brebri\'{c}}, year = {2022}, keywords = {dobrobit, samoregulacija, stres, suo\v{c}avanje sa stresom, \v{s}kolski uspjeh}, title = {12 godina poslije-Pred\v{s}kolska samoregulacija i kasniji u\v{c}eni\v{c}ki \v{z}ivot, \v{s}kolski uspjeh, stres, dobrobit - medijacijska uloga strategija suo\v{c}avanja sa stresom}, keyword = {dobrobit, samoregulacija, stres, suo\v{c}avanje sa stresom, \v{s}kolski uspjeh}, publisherplace = {Bjelovar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Zdenka, Brebri\'{c}}, year = {2022}, keywords = {: academic achievement, coping with stress, self-regulation, stress, well-being}, title = {12 years later- Preschool self-regulation and later student life (school success, stress, well- being - the mediating role of stress coping strategies}, keyword = {: academic achievement, coping with stress, self-regulation, stress, well-being}, publisherplace = {Bjelovar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font