Pregled bibliografske jedinice broj: 1236984
12 godina poslije-Predškolska samoregulacija i kasniji učenički život, školski uspjeh, stres, dobrobit - medijacijska uloga strategija suočavanja sa stresom
12 godina poslije-Predškolska samoregulacija i kasniji učenički život, školski uspjeh, stres, dobrobit - medijacijska uloga strategija suočavanja sa stresom // Znanstveni skup Škola - odgoj – obrazovanje: odabrane teme
Bjelovar, Hrvatska, 2022. (predavanje, domaća recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 1236984 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
12 godina poslije-Predškolska samoregulacija i
kasniji učenički život, školski uspjeh, stres,
dobrobit - medijacijska uloga strategija
suočavanja sa stresom
(12 years later- Preschool self-regulation and
later student life (school success, stress, well-
being - the mediating role of stress coping
strategies)
Autori
Zdenka, Brebrić
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni
Skup
Znanstveni skup Škola - odgoj – obrazovanje: odabrane teme
Mjesto i datum
Bjelovar, Hrvatska, 28-28.09.2022
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
dobrobit, samoregulacija, stres, suočavanje sa stresom, školski uspjeh
(: academic achievement, coping with stress, self-regulation, stress, well-being)
Sažetak
Izlaganje govori o rezultatima longitudinalnog istraživanja o utjecaju odgode zadovoljstva ispitanika sa 6 godina na ishode 12 godina poslije, na kraju srednje škole. Taj utjecaj je vidljiv na bitnim aspektima srednjoškolske populacije, a tom utjecaju posreduju strategije suočavanju sa stresom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)