Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1236867

Digitalni mediji u turizmu


Zekanović-Korona, Ljiljana; Grzunov, Jurica
Digitalni mediji u turizmu // Informacijska tehnologija i mediji 2016. / Josić, Ljubica (ur.).
Zagreb: Hrvatski studiji Sveučilišta u Zagrebu, 2017. str. 47-55 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)


CROSBI ID: 1236867 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Digitalni mediji u turizmu
(Digital media in tourism)

Autori
Zekanović-Korona, Ljiljana ; Grzunov, Jurica

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo

Izvornik
Informacijska tehnologija i mediji 2016. / Josić, Ljubica - Zagreb : Hrvatski studiji Sveučilišta u Zagrebu, 2017, 47-55

ISBN
978-953-7823-68-9

Skup
Ljetna škola Informacijska tehnologija i mediji 2016.

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 26-31.08.2016

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
digitalni mediji ; turizam ; informacijsko-komunikacijska tehnologija ; internet ; društvene mreže
(digital media ; tourism ; ICT ; internet ; social networks)

Sažetak
Turizam je djelatnost na koju najviše pozitivno utječe korištenje informacijsko-komunikacijskih tehnologija. Posljednjih desetljeća vidljiv je znatan napredak u svim segmentima turizma. Razvojem suvremenih tehnologija stvorena je konstruktivna platforma za brzu, jednostavnu i sigurniju komunikaciju. Aktualne trendove u poslovanju nemoguće je pratiti bez podrške sofisticirane tehnologije. Internet kao virtualni medij i svi ostali digitalni mediji pronašli su široku primjenu u društvenom i poslovnom životu ljudi. Digitalni i društveni mediji postaju koristan element svakodnevnice, a mnogi korisnici ne mogu zamisliti život bez korištenja društvenih medija. Digitalni mediji i internet stvorili su svijet bez granica, u kojem informacija postaje dostupna u svakom trenutku i na svakom mjestu. Društveni i digitalni mediji u turizmu omogućuju bolju povezanost udaljenih mjesta i lakšu organizaciju putovanja. Razvija se sasvim drugi oblik marketinga koji omogućuje turističkoj ponudi da kreira i ponudi diverzificiranu paletu proizvoda i usluga te istu približi potražnji s ciljanim dopiranjem do krajnjeg kupca. Na društvenom planu društveni mediji prouzročili su određene devijacije u ponašanju, no virtulano su približili korisnike. U turizmu je posebno bitna komunikacija putem društvenih medija jer se popularna turistička odredišta koriste u marketinške svrhe. Rezultat je takvih marketinških kampanja putem digitalnih medija znatan porast broja gostiju u kampanjom zahvaćenim odredištima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

www.unizd.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Zekanović-Korona, Ljiljana; Grzunov, Jurica
Digitalni mediji u turizmu // Informacijska tehnologija i mediji 2016. / Josić, Ljubica (ur.).
Zagreb: Hrvatski studiji Sveučilišta u Zagrebu, 2017. str. 47-55 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
Zekanović-Korona, L. & Grzunov, J. (2017) Digitalni mediji u turizmu. U: Josić, L. (ur.)Informacijska tehnologija i mediji 2016..
@article{article, author = {Zekanovi\'{c}-Korona, Ljiljana and Grzunov, Jurica}, editor = {Josi\'{c}, L.}, year = {2017}, pages = {47-55}, keywords = {digitalni mediji, turizam, informacijsko-komunikacijska tehnologija, internet, dru\v{s}tvene mre\v{z}e}, isbn = {978-953-7823-68-9}, title = {Digitalni mediji u turizmu}, keyword = {digitalni mediji, turizam, informacijsko-komunikacijska tehnologija, internet, dru\v{s}tvene mre\v{z}e}, publisher = {Hrvatski studiji Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Zekanovi\'{c}-Korona, Ljiljana and Grzunov, Jurica}, editor = {Josi\'{c}, L.}, year = {2017}, pages = {47-55}, keywords = {digital media, tourism, ICT, internet, social networks}, isbn = {978-953-7823-68-9}, title = {Digital media in tourism}, keyword = {digital media, tourism, ICT, internet, social networks}, publisher = {Hrvatski studiji Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font