Pregled bibliografske jedinice broj: 1236867
Digitalni mediji u turizmu
Digitalni mediji u turizmu // Informacijska tehnologija i mediji 2016. / Josić, Ljubica (ur.).
Zagreb: Hrvatski studiji Sveučilišta u Zagrebu, 2017. str. 47-55 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 1236867 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Digitalni mediji u turizmu
(Digital media in tourism)
Autori
Zekanović-Korona, Ljiljana ; Grzunov, Jurica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
Informacijska tehnologija i mediji 2016.
/ Josić, Ljubica - Zagreb : Hrvatski studiji Sveučilišta u Zagrebu, 2017, 47-55
ISBN
978-953-7823-68-9
Skup
Ljetna škola Informacijska tehnologija i mediji 2016.
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 26-31.08.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
digitalni mediji ; turizam ; informacijsko-komunikacijska tehnologija ; internet ; društvene mreže
(digital media ; tourism ; ICT ; internet ; social networks)
Sažetak
Turizam je djelatnost na koju najviše pozitivno utječe korištenje informacijsko-komunikacijskih tehnologija. Posljednjih desetljeća vidljiv je znatan napredak u svim segmentima turizma. Razvojem suvremenih tehnologija stvorena je konstruktivna platforma za brzu, jednostavnu i sigurniju komunikaciju. Aktualne trendove u poslovanju nemoguće je pratiti bez podrške sofisticirane tehnologije. Internet kao virtualni medij i svi ostali digitalni mediji pronašli su široku primjenu u društvenom i poslovnom životu ljudi. Digitalni i društveni mediji postaju koristan element svakodnevnice, a mnogi korisnici ne mogu zamisliti život bez korištenja društvenih medija. Digitalni mediji i internet stvorili su svijet bez granica, u kojem informacija postaje dostupna u svakom trenutku i na svakom mjestu. Društveni i digitalni mediji u turizmu omogućuju bolju povezanost udaljenih mjesta i lakšu organizaciju putovanja. Razvija se sasvim drugi oblik marketinga koji omogućuje turističkoj ponudi da kreira i ponudi diverzificiranu paletu proizvoda i usluga te istu približi potražnji s ciljanim dopiranjem do krajnjeg kupca. Na društvenom planu društveni mediji prouzročili su određene devijacije u ponašanju, no virtulano su približili korisnike. U turizmu je posebno bitna komunikacija putem društvenih medija jer se popularna turistička odredišta koriste u marketinške svrhe. Rezultat je takvih marketinških kampanja putem digitalnih medija znatan porast broja gostiju u kampanjom zahvaćenim odredištima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Zadru