Pregled bibliografske jedinice broj: 1236846
ODRŽIVI RAZVOJ U ODGOJNO - OBRAZOVNOM RADU ODGOJITELJA NA SPECIFIČNOM PODRUČJU OKOLIŠA
ODRŽIVI RAZVOJ U ODGOJNO - OBRAZOVNOM RADU ODGOJITELJA NA SPECIFIČNOM PODRUČJU OKOLIŠA, 2021., diplomski rad, diplomski, ODJEL DRUŠTVENO-HUMANISTIČKIH ZNANOSTI, Slavonski Brod
CROSBI ID: 1236846 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
ODRŽIVI RAZVOJ U ODGOJNO - OBRAZOVNOM RADU
ODGOJITELJA NA SPECIFIČNOM PODRUČJU OKOLIŠA
(Sustainable development in the educational work of
educadors
in aspecific area of the enviroment)
Autori
Zeman, Andreja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
ODJEL DRUŠTVENO-HUMANISTIČKIH ZNANOSTI
Mjesto
Slavonski Brod
Datum
15.09
Godina
2021
Stranica
28
Mentor
Irena Labak
Neposredni voditelj
Višnja Vekić-Kljaić
Ključne riječi
djeca rane i predškolske dobi ; dječji vrtić ; odgojitelji ; održivi razvoj ; okoliš
(early and preschool children ; children′s kindergartens ; educators ; sustainable development environment)
Sažetak
Rani i predškolski odgoj i obrazovanje jedan je od najvažnijih temelja na kojima bi se rad na održivom razvoju trebao zajednički razvijati. Ako se djeca rane i predškolske dobi bave aktivnostima s temom održivog razvoja, konkretnije temama o okolišu, pretpostavka je da će se kod njih razvijati svijest o prirodi, sebi i drugima te će u budućnosti manje zagađivati okoliš jer očuvanje okoliša važno je za dobrobit cjelokupnog čovječanstva. Cilj diplomskog rada je utvrditi ispitanikove navike svakodnevnog života i rada u dječjem vrtiću, a koji su u sladu s načelima održivog razvija te ispitati kakva podrška im je potrebna u razvijanju ekološke osviještenosti kod djece. Sudionici istraživanja su odgojitelji s područja Sisačko-moslavačke županije koje rade na poslovima odgoja i obrazovanja djece rane i predškolske dobi. Rezultati pokazuju da ispitanici načelno razumiju sadržaje održivog razvoja i implementiraju iste u svoj odgojno-obrazovni rad dok za daljnje unaprjeđenje svojih znanja predlažu sudjelovanja na edukacijama o održivom razvoju. Tako educirani odgojitelji koji sustavno implementiraju aktivnosti jačanja svijesti o važnosti očuvanja okoliša kao bitnog segmenta održivog razvoja odgajaju djecu rane i predškolske dobi kao buduće građane koji brinu za sebe, svoju zajednicu i cijeli planet
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija