Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1236696

Je li vrijeme za promjenu sustava ocjenjivanja u osnovnoškolskom obrazovanju u Hrvatskoj?


Glavaš, Amanda; Staščik, Azra
Je li vrijeme za promjenu sustava ocjenjivanja u osnovnoškolskom obrazovanju u Hrvatskoj? // MEĐUNARODNI INTERDISCIPLINARNI 2. KONGRES CENTRA ZA INTERDISCIPLINARNA ISTRAŽIVANJA FILOZOFSKOG FAKULTETA OSIJEK: »Izazovi obrazovanja« Book of abstracts / Miliša, Zlatko ; Papo, Demian ; Potlimbrzović, Hrvoje (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022. str. 39-40 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 1236696 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Je li vrijeme za promjenu sustava ocjenjivanja u osnovnoškolskom obrazovanju u Hrvatskoj?
(Is it Time to Change the Assessment System in Primary School Education in Croatia?)

Autori
Glavaš, Amanda ; Staščik, Azra

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
MEĐUNARODNI INTERDISCIPLINARNI 2. KONGRES CENTRA ZA INTERDISCIPLINARNA ISTRAŽIVANJA FILOZOFSKOG FAKULTETA OSIJEK: »Izazovi obrazovanja« Book of abstracts / Miliša, Zlatko ; Papo, Demian ; Potlimbrzović, Hrvoje - Osijek : Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022, 39-40

ISBN
978-953-314-175-6

Skup
Međunarodni interdisciplinarni 2. Kongres Centra za interdisciplinarna istraživanja Filozofskog fakulteta Osijek: Izazovi obrazovanja

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 03.11.2022. - 05.11.2022

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
osnovna škola ; ocjenjivanje ; nacionalni ispiti ; upis u srednju školu
(elementary school ; assessment ; state exam ; enrollment in secondary school)

Sažetak
Provedbom prvih nacionalnih ispita među učenicima osnovnih škola (8. razred) u Hrvatskoj 2022. godine i objavom ostvarenih rezultata, više nego ikad prije struka i javnost počeli su zazivati sustavne promjene ocjenjivanja u sustavu odgoja i obrazovanja osnovnih škola i/ili načina i uvjeta upisa u srednje škole. Glavni razlog koji se za to navodi jest nemogućnost objektivne usporedbe znanja učenika koji dolaze iz različitih škola, točnije nemogućnost valjane selekcije učenika za upis u srednje škole temeljem zaključnih ocjena iz osnovne škole, a što proizlazi iz subjektivnog unutarnjeg ocjenjivanja. Cjelovita reforma načina osnovnoškolskog ocjenjivanja, ali i načina selekcije učenika za nastavak (sekundarnog) obrazovanja, zasigurno je jedan od izazova sustava odgoja i obrazovanja. Potaknuti navedenim, autori će analizirati postojeći sustav ocjenjivanja i funkciju ocjena u osnovnom obveznom školstvu u Hrvatskoj te postojeći model načina upisa u srednje škole. Na temelju teorijskih razmatranja te uvidom u dobre prakse drugih država, autori će dati svoj okvirni prijedlog za promjenom postojećeg sustava ocjenjivanja u osnovnoj školi u Hrvatskoj te mogućnosti promjene načina upisa učenika u srednje škole.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Amanda Glavaš (autor)

Avatar Url AZRA STAŠČIK (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Glavaš, Amanda; Staščik, Azra
Je li vrijeme za promjenu sustava ocjenjivanja u osnovnoškolskom obrazovanju u Hrvatskoj? // MEĐUNARODNI INTERDISCIPLINARNI 2. KONGRES CENTRA ZA INTERDISCIPLINARNA ISTRAŽIVANJA FILOZOFSKOG FAKULTETA OSIJEK: »Izazovi obrazovanja« Book of abstracts / Miliša, Zlatko ; Papo, Demian ; Potlimbrzović, Hrvoje (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022. str. 39-40 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Glavaš, A. & Staščik, A. (2022) Je li vrijeme za promjenu sustava ocjenjivanja u osnovnoškolskom obrazovanju u Hrvatskoj?. U: Miliša, Z., Papo, D. & Potlimbrzović, H. (ur.)MEĐUNARODNI INTERDISCIPLINARNI 2. KONGRES CENTRA ZA INTERDISCIPLINARNA ISTRAŽIVANJA FILOZOFSKOG FAKULTETA OSIJEK: »Izazovi obrazovanja« Book of abstracts.
@article{article, author = {Glava\v{s}, Amanda and Sta\v{s}\v{c}ik, Azra}, year = {2022}, pages = {39-40}, keywords = {osnovna \v{s}kola, ocjenjivanje, nacionalni ispiti, upis u srednju \v{s}kolu}, isbn = {978-953-314-175-6}, title = {Je li vrijeme za promjenu sustava ocjenjivanja u osnovno\v{s}kolskom obrazovanju u Hrvatskoj?}, keyword = {osnovna \v{s}kola, ocjenjivanje, nacionalni ispiti, upis u srednju \v{s}kolu}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Glava\v{s}, Amanda and Sta\v{s}\v{c}ik, Azra}, year = {2022}, pages = {39-40}, keywords = {elementary school, assessment, state exam, enrollment in secondary school}, isbn = {978-953-314-175-6}, title = {Is it Time to Change the Assessment System in Primary School Education in Croatia?}, keyword = {elementary school, assessment, state exam, enrollment in secondary school}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font