Pregled bibliografske jedinice broj: 1236628
Izazovi organiziranje školske prakse iz povijesti za vrijeme COVID-19 krize
Izazovi organiziranje školske prakse iz povijesti za vrijeme COVID-19 krize // 2. Kongres Centra za interdisciplinarna istraživanja Filozofskog fakulteta Osijek: »Izazovi obrazovanja«
Osijek, Hrvatska, 2022. (predavanje, recenziran, ostalo, znanstveni)
CROSBI ID: 1236628 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Izazovi organiziranje školske prakse iz povijesti za
vrijeme COVID-19 krize
(Challenges of organizing history school practice
during COVID-19 crisis)
Autori
Filipović, Sergej ; Filipović, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, ostalo, znanstveni
Skup
2. Kongres Centra za interdisciplinarna istraživanja Filozofskog fakulteta Osijek: »Izazovi obrazovanja«
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 03-05.11.2022
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
e-okruženje, školska praksa, povijest, COVID-19
(e-environment, school practice, history, COVID-19)
Sažetak
Zdravstvena i društvena kriza prouzrokovanja pandemijom COVID-19 postavila je velike izazove pred obrazovni sustav. Jedan od izazova s kojim su se susreli nastavnici školske prakse na fakultetima, studenti i mentori studenata u školama jest i organizacija školske prakse studenata u školama, u ovome slučaju iz nastavnog predmeta Povijesti. S obzirom na nemogućnost održavanja učioničke nastave, nastavu, a tako i školsku praksu iz povijesti moralo se održavati u e-okruženju. Kako je to bio novi pristup te dotad nisu bili razvijani takvi oblici izvođenja školske prakse, susrelo se s različitim problemima. Uz opis problema s kojima se susrelo, analiziraju se i stavovi studenata i njihovih mentora o takvom održavanju nastavne prakse iz povijesti te se iznose zaključci o pozitivnim i negativnim aspektima održavanja iste. Također se daju preporuke kako praksu organizirati u potencijalnim sličnim budućim situacijama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Povijest, Interdisciplinarne humanističke znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)