Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1236628

Izazovi organiziranje školske prakse iz povijesti za vrijeme COVID-19 krize


Filipović, Sergej; Filipović, Marija
Izazovi organiziranje školske prakse iz povijesti za vrijeme COVID-19 krize // 2. Kongres Centra za interdisciplinarna istraživanja Filozofskog fakulteta Osijek: »Izazovi obrazovanja«
Osijek, Hrvatska, 2022. (predavanje, recenziran, ostalo, znanstveni)


CROSBI ID: 1236628 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Izazovi organiziranje školske prakse iz povijesti za vrijeme COVID-19 krize
(Challenges of organizing history school practice during COVID-19 crisis)

Autori
Filipović, Sergej ; Filipović, Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, ostalo, znanstveni

Skup
2. Kongres Centra za interdisciplinarna istraživanja Filozofskog fakulteta Osijek: »Izazovi obrazovanja«

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 03-05.11.2022

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Recenziran

Ključne riječi
e-okruženje, školska praksa, povijest, COVID-19
(e-environment, school practice, history, COVID-19)

Sažetak
Zdravstvena i društvena kriza prouzrokovanja pandemijom COVID-19 postavila je velike izazove pred obrazovni sustav. Jedan od izazova s kojim su se susreli nastavnici školske prakse na fakultetima, studenti i mentori studenata u školama jest i organizacija školske prakse studenata u školama, u ovome slučaju iz nastavnog predmeta Povijesti. S obzirom na nemogućnost održavanja učioničke nastave, nastavu, a tako i školsku praksu iz povijesti moralo se održavati u e-okruženju. Kako je to bio novi pristup te dotad nisu bili razvijani takvi oblici izvođenja školske prakse, susrelo se s različitim problemima. Uz opis problema s kojima se susrelo, analiziraju se i stavovi studenata i njihovih mentora o takvom održavanju nastavne prakse iz povijesti te se iznose zaključci o pozitivnim i negativnim aspektima održavanja iste. Također se daju preporuke kako praksu organizirati u potencijalnim sličnim budućim situacijama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Povijest, Interdisciplinarne humanističke znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Sergej Filipović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Filipović, Sergej; Filipović, Marija
Izazovi organiziranje školske prakse iz povijesti za vrijeme COVID-19 krize // 2. Kongres Centra za interdisciplinarna istraživanja Filozofskog fakulteta Osijek: »Izazovi obrazovanja«
Osijek, Hrvatska, 2022. (predavanje, recenziran, ostalo, znanstveni)
Filipović, S. & Filipović, M. (2022) Izazovi organiziranje školske prakse iz povijesti za vrijeme COVID-19 krize. U: 2. Kongres Centra za interdisciplinarna istraživanja Filozofskog fakulteta Osijek: »Izazovi obrazovanja«.
@article{article, author = {Filipovi\'{c}, Sergej and Filipovi\'{c}, Marija}, year = {2022}, keywords = {e-okru\v{z}enje, \v{s}kolska praksa, povijest, COVID-19}, title = {Izazovi organiziranje \v{s}kolske prakse iz povijesti za vrijeme COVID-19 krize}, keyword = {e-okru\v{z}enje, \v{s}kolska praksa, povijest, COVID-19}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Filipovi\'{c}, Sergej and Filipovi\'{c}, Marija}, year = {2022}, keywords = {e-environment, school practice, history, COVID-19}, title = {Challenges of organizing history school practice during COVID-19 crisis}, keyword = {e-environment, school practice, history, COVID-19}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font