Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1235887

ANALIZA VIDEO ZAPISA NASTAVNIH SATI KAO NAČIN ZA UNAPRJEĐENJE POUČAVANJA


Labak, Irena; Meštrović, Ozrenka; Meštrović, Jasenka
ANALIZA VIDEO ZAPISA NASTAVNIH SATI KAO NAČIN ZA UNAPRJEĐENJE POUČAVANJA // 14. Hrvatski Biološki Kongres
Pula, Hrvatska, 2022. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 1235887 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
ANALIZA VIDEO ZAPISA NASTAVNIH SATI KAO NAČIN ZA UNAPRJEĐENJE POUČAVANJA
(ANALYSIS OF VIDEOS OF BIOLOGY CLASSES AS A WAY TO DETERMINE ASPECTS TO IMPROVE TEACHING)

Autori
Labak, Irena ; Meštrović, Ozrenka ; Meštrović, Jasenka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni

Skup
14. Hrvatski Biološki Kongres

Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 12.10.2022. - 16.10.2022

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
poučavanje biologije ; pisana provjera ; konceptualno razumijevanje ; povratne informacije učenicima ; rješavanje problema ; samoprocjena učenika
(teaching biology ; written test ; conceptual understanding ; student feedback ; problem solving ; student self-assessment)

Sažetak
Istraživanje je provedeno s ciljem utvrđivanja aspekata za unaprjeđenje poučavanja Biologije analizom video zapisa nastavnih sati i pisane provjere znanja. Tijekom školske godine 2020./2021. snimani su i analizirani nastavni sati Biologije nakon čega je usvojenost opažanih koncepata utvrđena pisanom provjerom znanja. Protokolom za analizu video zapisa opažala se prisutnosti poučavanja koje usmjerava konstrukciju znanja na višim kognitivnim razinama uz opažanje prisutnosti formativnog vrednovanja. Za pisanu provjeru, koja je bila provedena s 288 učenika osmih razreda, napravljena je metrijska analiza. Pitanja koja su prema indeksu težine okarakterizirana kao teška su pitanja viših razina koja su ispitivala koncepte evolucije, razvojnog ciklusa biljaka, fotosinteze i staničnog disanja. Protokol za analizu video zapisa omogućio je utvrđivanje razloga ostvarene uspješnosti u rješavanju pojedinog pitanja vezanog na određenu sekvencu poučavanja. Uočeno je da na uspješnost učenja utječe djelomična prisutnost poučavanja koje potiče konceptualno razumijevanje i odsutnost poučavanja rješavanjem problema, kao i djelomično pružanje povratne informacije o procesu i postignuću učenja te odsutnost poticanja na samoprocjenu. Istraživanje je provedeno u sklopu projekta „Stručno usavršavanje učitelja u funkciji unapređenja rezultata učenja učenika osnovne škole u prirodoslovnom i matematičkom području“ financiranog od strane Hrvatske zaklade za znanost (IP-2018-01-8363).

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
IP-2018-01-8363 - Stručno usavršavanje učitelja u funkciji unapređenja rezultata učenja učenika osnovne škole u prirodoslovnom i matematičkom području (SURFPRIMA) (Bognar, Branko, HRZZ - 2018-01) ( CroRIS)

Ustanove:
Sveučilište u Osijeku - Odjel za biologiju

Profili:

Avatar Url Irena Labak (autor)

Avatar Url Ozrenka Meštrović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Labak, Irena; Meštrović, Ozrenka; Meštrović, Jasenka
ANALIZA VIDEO ZAPISA NASTAVNIH SATI KAO NAČIN ZA UNAPRJEĐENJE POUČAVANJA // 14. Hrvatski Biološki Kongres
Pula, Hrvatska, 2022. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni)
Labak, I., Meštrović, O. & Meštrović, J. (2022) ANALIZA VIDEO ZAPISA NASTAVNIH SATI KAO NAČIN ZA UNAPRJEĐENJE POUČAVANJA. U: 14. Hrvatski Biološki Kongres.
@article{article, author = {Labak, Irena and Me\v{s}trovi\'{c}, Ozrenka and Me\v{s}trovi\'{c}, Jasenka}, year = {2022}, keywords = {pou\v{c}avanje biologije, pisana provjera, konceptualno razumijevanje, povratne informacije u\v{c}enicima, rje\v{s}avanje problema, samoprocjena u\v{c}enika}, title = {ANALIZA VIDEO ZAPISA NASTAVNIH SATI KAO NA\v{C}IN ZA UNAPRJE\DJENJE POU\v{C}AVANJA}, keyword = {pou\v{c}avanje biologije, pisana provjera, konceptualno razumijevanje, povratne informacije u\v{c}enicima, rje\v{s}avanje problema, samoprocjena u\v{c}enika}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }
@article{article, author = {Labak, Irena and Me\v{s}trovi\'{c}, Ozrenka and Me\v{s}trovi\'{c}, Jasenka}, year = {2022}, keywords = {teaching biology, written test, conceptual understanding, student feedback, problem solving, student self-assessment}, title = {ANALYSIS OF VIDEOS OF BIOLOGY CLASSES AS A WAY TO DETERMINE ASPECTS TO IMPROVE TEACHING}, keyword = {teaching biology, written test, conceptual understanding, student feedback, problem solving, student self-assessment}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font