Pregled bibliografske jedinice broj: 1235561
Analiza stavova ispitanika o zaštiti potrošača u elektroničkom trgovanju
Analiza stavova ispitanika o zaštiti potrošača u elektroničkom trgovanju, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1235561 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza stavova ispitanika o zaštiti potrošača u
elektroničkom trgovanju
(Analysis of respondents' views on consumer
protection in electronic commerce)
Autori
Štefanac, Sandra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
08.11
Godina
2022
Stranica
62
Mentor
Plećaš, Mihael ; Zovak, Igor
Ključne riječi
Digitalna transformacija, pandemijska kriza, zadovoljstvo korisnika
(Digital transformation, pandemic crisis, user satisfaction)
Sažetak
Širenje koronavirusne bolesti (COVID-19) utjecalo je na ekonomski i društveni život gotovo svih ljudi. Očigledni učinci pandemije uključuju ubrzanu upotrebu digitalnih tehnologija u širokom rasponu poduzeća i organizacija. „Nova normala“ zahtijeva da se primarne odgovornosti zaposlenika, partnera, dobavljača i potrošača prebace u virtualni svijet, zahtijevajući prilagodbu postojećih poslovnih procedura i modela. U tom je pristupu digitalna transformacija iz temelja promijenila upravljanje, korporativnu kulturu i vanjsku komunikaciju, tjerajući brojne industrije (zdravstvo, obrazovanje, trgovinu) da se digitaliziraju. Na taj se način kriza Covid-19 može promatrati kao vrijeme povećane upotrebe digitalnih alata, kao i razdoblje nestabilnosti i opasnosti. Upravo ta brza reakcija svih sektora društva na pandemijsku krizu kroz digitalizaciju poslovanja, dovela je do potrebe da se istraži zadovoljstvo korisnika s nekim aspektima tih transformacijskih procesa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija